Witam
Dziś moje auto dopadł problem a mianowicie vag znalazł błąd "fuel injector short to ground cylinder 1".
Kasowanie błędu nic nie daje, a auto pracuje bardzo niestabilnie na biegu jałowym. Dodatkowo strasznie śmierdzi benzyna i przy mocnym wciśnięciu gazu kopci na siwo i jeszcze mocniej czuć benzynę. Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Dodam, że odłączenie wtyczki wtrysku na 1 bądź 2 cylindrze w ogóle nie zmienia pracy silnika dopiero odłączenie 3 lub 4 powoduje zgaszenie auta. Podmieniałem świece cewkę zapłonową i nadal to samo. Odłączając kable zapłonowe podczas pracy również nie ma różnicy w pracy na 1 i 2 cylindrze....
[ b4 1.8 20v] Problem z elektryką
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
[ b4 1.8 20v] Problem z elektryką
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 19:27 przez Lukaszbroz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Głównie chodzi o kopcenie gdyż to jedyne co pozostało. Na wolnych praktycznie nie widoczne dopiero tak koło 5tyś obrotów silnika zaczyna robić się chmurka. Podejrzewam uszczelkę pod głowica bo stało się to nagle i świeca 1 jest strasznie zakopcona. Reszta przypadłości już poza mną.
[ Dodano: 2011-05-11, 16:21 ]
Wszystko naprawione. Winna była cewka zapłonowa. Wszystkie objawy ustały.
[ Dodano: 2011-05-11, 16:21 ]
Wszystko naprawione. Winna była cewka zapłonowa. Wszystkie objawy ustały.