[80 B3 1,8S] problem z łożyskiem w pompie wodnej
[80 B3 1,8S] problem z łożyskiem w pompie wodnej
witam chyba zatarło mi sie łożysko w pompie wodnej bo dziwnie głosno chodzi i ma troche luzu. pompa nadal działa. mam pytanie czy to łożysko to mozna samemu dokupic czy trzeba całą pompe wodną i jaki to by był koszt tego ?? audi 80 1,8S r. 91
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 14:13 przez msanchez, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja mam właśnie podobny problem, tylko w silniku 1,67 TD SB. Słychać to łożysko jak nie wiem i kiedyś sprawdzałem to cieżko chodzi. Po świętach będę wyciągał silnik więc chce i przy okazji to zrobić. Z tego co sie orientowałem to łożysko w pompie jest zamontowane w jej obudowie i właśnie razem z obudową sie je wymienia. Czy tak jest dokładnie??
Jeżeli jest oryginalny SKF to możesz śmiało kupować. Dla zabawy powiem Ci że SKF ma też fabryki we Włoszech, ale ta produkcja i tak jest pod dobra kontrolą. Nie pamiętam juz dokładnie jak to jest z ta firmą ale to chyba jakieś konsorcjum szwedzko- niemieckie. Poprawcie mnie jeśli jestem w błędzie.
No i nie zapomnij żeby w pudełku z pompą była przynajmniej nowa uczczelka. Niektórzy cwani sklepikarze wyjmują uszczelkę i sprzedają ją osobno. Załóż koniecznie nowa uszczelkę.
No i nie zapomnij żeby w pudełku z pompą była przynajmniej nowa uczczelka. Niektórzy cwani sklepikarze wyjmują uszczelkę i sprzedają ją osobno. Załóż koniecznie nowa uszczelkę.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ponowie pytanie bo jakoś przeszło bokiem, no ale w końcu to nie mój post a nie chce zakłądać nowego żeby nie robić bałaganu na forum. Otóż mam audi 80 1,6 TD SB i ciężko chodzi mi pompa wodna. Jak kiedyś patrzyem to działa ona skokowo, znaczy łozysko juz strasznie trze i słychać ją nawet. I tutaj moje pytanie. Jak to jest u mnie, czy też tak jak kolega, muszę wymieniać całą pompę, czy można ją poddać jakoś regeneracji, wymienić jakieś łożyska czy jakoś tak.
pompa płynu chłodzacego...
Niestety, prawda jest taka, że pompy nie są przeznaczone do naprawy i w przypadku uszkodzeń trzeba wymienić na nową....i mało awaryjną...
Pozdrawiam - Adam.
Pozdrawiam - Adam.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: