[B4 2.0 ABT] Problem z monowtryskiem. [Pyt
[B4 2.0 ABT] Problem z monowtryskiem. [Pyt
Witam wszystkich forumowiczów.
Na wierzchu monowtrysku a Audi 80 b4 abt 2.0 sedan jest czarna kopułka do której prowadzą kable do pomarańczowej wtyczki. Kupiłem te Audi z zamontowanym opornikiem na tych kablach. Czy możecie powiedzieć za co odpowiada ta cześć i czy można ją gdzieś dostać osobno ponieważ używane monowtryski to koszt 250 zł a nie mam pewności ,że to rozwiąże mój problem z dużym spalaniem oraz losowym gaśnięciem na biegu jałowym.
Na wierzchu monowtrysku a Audi 80 b4 abt 2.0 sedan jest czarna kopułka do której prowadzą kable do pomarańczowej wtyczki. Kupiłem te Audi z zamontowanym opornikiem na tych kablach. Czy możecie powiedzieć za co odpowiada ta cześć i czy można ją gdzieś dostać osobno ponieważ używane monowtryski to koszt 250 zł a nie mam pewności ,że to rozwiąże mój problem z dużym spalaniem oraz losowym gaśnięciem na biegu jałowym.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2014, 08:55 przez rawendil2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Prawdopodobnie tak , z tego co wyczytałem to termistor to rodzaj opornika, który zmienia opór w zależności od temperatury.
Ale z tego co widzę na zdjęciach innych monowtrysków nie ma takich termistorów a ten w moim aucie jest "wyrzeźbiony" ( polutowane,poklejone klejem na gorąco , owinięte papierową taśmą) .. chcę to wymienić.
Czy ten czujnik temperatury ( domyślam się ,że powietrza wlotowego ) jest istotną rzeczą w pracy silnika i czy może odpowiadać za np. nierówną pracę silnika , przygasanie lub duże spalanie ?
Ale z tego co widzę na zdjęciach innych monowtrysków nie ma takich termistorów a ten w moim aucie jest "wyrzeźbiony" ( polutowane,poklejone klejem na gorąco , owinięte papierową taśmą) .. chcę to wymienić.
Czy ten czujnik temperatury ( domyślam się ,że powietrza wlotowego ) jest istotną rzeczą w pracy silnika i czy może odpowiadać za np. nierówną pracę silnika , przygasanie lub duże spalanie ?
Układ zapłonowy dziś wymieniony.
Kable miały przebicia na 2 cylindrach.
Nowe świece nie wymienione od 3 lat.
Przewody sprawdzone.
Spróbuję jutro tą wtyczkę odpiąć.
Mogę prosić o jakieś zdjęcie lub podpowiedź z której strony wtrysku jest ta wtyczka patrząc od przodu.
Wymyję jeszcze krokowca.
Dziękuję za odpowiedzi.
P.S. wypiąć tą wtyczkę na pracującym silniku ?
Kable miały przebicia na 2 cylindrach.
Nowe świece nie wymienione od 3 lat.
Przewody sprawdzone.
Spróbuję jutro tą wtyczkę odpiąć.
Mogę prosić o jakieś zdjęcie lub podpowiedź z której strony wtrysku jest ta wtyczka patrząc od przodu.
Wymyję jeszcze krokowca.
Dziękuję za odpowiedzi.
P.S. wypiąć tą wtyczkę na pracującym silniku ?
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
więc tak to brązowawe czy jakieś tam to położenie przepustnicy jak silnik nierówno chodzi źle schodzi z obrotów sam sobie ich dodaje itp można to odłączyć na chwilę i sprawdzić na reakcję. A patrząc z góry tak wygląda normalnie wtrysk i czujnik od powietrza to to małe po lewej stronie. jeżeli na przewodach coś jest to może jest do wtrysku ?? w tdi zakładając opornik na pompę zwiększamy trochę osiągi
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
I ja się pytam co to tobie da?? nie możesz wbić sobie do głowy że takie sprawdzanie to o kant dyp..y bo nic nie daje. Odłączy silnik zgaśnie albo podniosą się obroty i koniec. To nic nie daje by coś stwierdzać.dzikx pisze:itp można to odłączyć na chwilę i sprawdzić na reakcję.
A po drugie odłączy i cała mapa pójdzie w pizd... i sterownik znów będzie musiał się uczyć parametrów przez co najmniej 500km. Albo i więcej bo musi sterownik zresetować bo pojawią się błędy.
Nie ta droga nie po to wymyślili komputery itd żeby z młotkiem do nich podchodzić. Niech podłączy pod komputer odczyta błędy i wszystko się wyjaśni 30zł to nie majątek.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
w moich stronach z mniej niż 50zł nikt cię nie podepnie, a do tego nie koniecznie wyjdą błędy winowajcy problemu, co da może nic ?
Ale niech zrobi dokładne zdjęcie tego co tam ma i może jest to rzecz zbędna jakaś.
Co do odpinania to przy wytartych ścieżkach daje się stwierdzić odpinając i nie koniecznie zgaśnie.
Ale niech zrobi dokładne zdjęcie tego co tam ma i może jest to rzecz zbędna jakaś.
Co do odpinania to przy wytartych ścieżkach daje się stwierdzić odpinając i nie koniecznie zgaśnie.