Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 B i G PM] problem z obrotami(2000) !!!!!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

[B3 1,8 B i G PM] problem z obrotami(2000) !!!!!!!

Post autor: piotr647 » 24 kwie 2009, 19:20

jak zapale autko chodzi na dobrych obrotach ale po chwili obroty wzrastaja do 2000 i tak zostaja, co mam zrobic aby autko mialo dobre obroty???
ostatnio wymienilem uszczelke pod kolektorem ssacym i wydechowym.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2009, 20:15 przez piotr647, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 25 kwie 2009, 08:15

A powiedz takie obroty utrzymuja sie różniez po wcisnięciu ssania :?: Sprawdź czy masz dobrze wyregulowany przyspieszony bieg jałowy i czy wyłacza sie on po nagrzaniu silnika.

piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

!!

Post autor: piotr647 » 25 kwie 2009, 08:25

na poczatku chodzi wszystko dobrze ale po chwili(chyba jak sie wylaczy ssanie) autko wstakuje na takie obroty i tak zostaje. ja sie nie znam na tyle zebym sprawdziil sobie ssanie i wyregulowac przyspieszony bieg jałowy. napisz mi co mam robic to zrobie ????

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 25 kwie 2009, 08:26

A ssanie masz auto czy ręczne :?:

piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

Post autor: piotr647 » 25 kwie 2009, 09:26

ssanie mam automatyczne.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 25 kwie 2009, 09:38

Sciagnij działu Centrum ksiązke Sam NAprawiam i tam bedziesz miał wszystko ładnie pokazane i opisane co mozesz sam sprawdzic i wyregulowac.

piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

Post autor: piotr647 » 25 kwie 2009, 14:07

zauważylem dzis ze jak sciagne wezyk z czarnego zbiorniczka co znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym to autko ma dobre obroty na gazie i na benzynie. czy to moze byc przyczyna i do czego sluzy ten zbiorniczek??

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 25 kwie 2009, 16:01

Nie jestem pewnien ale to chyba zbiorniczek z weglem aktywnym. A może łapie ci po prostu w ktoryms miejscu lewe powietrze i dlatego takie obroty? ;)

piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

Post autor: piotr647 » 25 kwie 2009, 16:16

a mam jeszcze takie pytanko czy mozna jezdzic z sciagnietym przewodem od tego zbiorniczka??bo ja nie wiem co jest grane. bo teraz autko ma dobre obroty bo jak zaloze go to obroty są na 2000

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 27 kwie 2009, 08:21

Kolego z tego co piszesz to wnioskuje ze nie masz silnika NE tylko raczej PM, zrób dok ladniejsza fotke silnika i tego zbiorniczka.

piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

Post autor: piotr647 » 27 kwie 2009, 16:52

Pomocy !!!!!! ten 2 przewod co idzie od tego zbiornika idzie pod auto a pozniej chyba do filtra paliwa a nastepnie do baku.i dlaczego sa takie obroty?? jak sciagne przewod wczesniejszy co idzie do zbiorniczka czarnego na zdjeciu to obroty sa ok??moge jezdzic z ciagnietym przewodem??? co mam zrobic zeby autko choodzilo jak sie nalezy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 kwie 2009, 08:35

Kolego masz silnik PM a nie NE popraw profil, z tym zdjetym przewodem możesz jeździc tylko go zaślep ale to dziwne ze z dodatkowym lewym powietrzem jest OK. A powiedz sa jakies inne objawy oprócz wysokich obrotów, np. duże spalanie czy falowanie obrotów. :?:

piotr647
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:12
Lokalizacja: RBR/Jasienica Ros

Post autor: piotr647 » 28 kwie 2009, 19:27

ja mam normalnie zalozone to mam tylko obroty na 2000. dobra bede jezdzil z sciagnietym. a jak moge przeczyscic zbiornik ten czarny(zbiorniczek z weglem aktywnym)????

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 28 kwie 2009, 20:37

Jakto przeczyścić? o ile sie nie myle on jest nierozbieralny. Po co go czyscic? chyba ze z zewnatrz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 kwie 2009, 08:25

Zbiorniczka par paliwa nie rozbierzesz bo jest nierozbieralny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl