Witam! Wczoraj zachciało mi się majstrować przy skrzynce bezpieczników. Zauważyłem, że w jednym z przekaźników jest gniazdo bezpiecznika, nie wiedząc że służy ono do diagnozy wsadziłem tam bezpiecznik i zaczęły się problemy. Auto na gazie trzyma około 3,5-4,2 tyś. obr./min a na benzynie najzwyczajniej falują obroty, lub się dławi.
Pytanie do was, czy ktoś by mógł mi w miarę wytłumaczyć co mam zrobić krok po kroku, jako że jeżeli chodzi o elektrykę to jestem ciemny.
Chodzi o ten przekaźnik:
Załączam filmik do wglądu -->
Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 15:01 przez Lukasss193, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten przekażnik 215 jest od sterowania pompy paliwa.Po mojemu to wina nastawnika biegu jałowego.Jak masz czas to odkręć nastawnik i podkręć obroty ręcznie,w celu sprawdzenia,Ja tak miałem,wymieniłem nastawnik i wszystko wróciło do normy