[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami i nie działa na bęzynie
[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami i nie działa na bęzynie
Witam wszystkich, szukałem wszędzie porady i odpowiedzi na moja bolączkę ale nie znalazlem więc stwierdziłem ze napisze jeszcze tu, a więc tak. Jakis czas temu audi strzeliła z gazu i przez dłuższa chwile nie mogłem jej odpalic, a jak juz odpaliłem to nie chciaław ogóle chodzić na bęzynie (od razu gasła) silnik pracuje na bezynie ale tylko jak przytrzymam gaz tak ok. 4 tyś obrotów inaczej zgaśnie. Na gazie pracuje bardzo dobrze nic nie przerywa i w ogóle. Druga sprawa jest taka ze falują mi obroty czasem od 1000 do 2000, od 2000 do 4000 nawet czasami kreci sie do konca i w tedy strzał z gazu. Silniczek krokowy wymieniłem różnego rodzaju czujniki, gaz był ustawiany i po prostu nie mam pojecia co to moze być. Rozwiązałem ten problem troche nie fachowo bo jezdze tylko na gazie i mam odpiętego krokowca. Czy miał ktoś z was podobny problem lub czy wiecie mniej wiecej co to moze być? z góry dzięki za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak przepływierz źle odmierza paliwo to układ stabilizacji wolnych obrotów sobie nie poradzi utrzymaniem obrotów, bo na samym powietrzu praktycznie bez paliwa silnikiem będzie rzucać, podobnie jeśli będzie paliwa za dużo to wtedy świece będzie zalewać i też będzie gasł.
A jak dzieje się któraś z tych rzeczy się dzieje to sterownik otwiera zawór stabilizacji obrotów ile się da tuż przed zgaśnięciem a jak wejdzie na obroty to znów zmniejsza aż znowu prawie gaśnie i tak w kółko faluje.
A jak dzieje się któraś z tych rzeczy się dzieje to sterownik otwiera zawór stabilizacji obrotów ile się da tuż przed zgaśnięciem a jak wejdzie na obroty to znów zmniejsza aż znowu prawie gaśnie i tak w kółko faluje.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
wątpię by ci ktoś dał o ile wcześniej za nią nie zapłaciszetyl97 pisze:No nic spróbuje podminic na jakims szrocie i zobacze czy pomoże.
nie umiesz użytkować auta i tyle(ten silnik z taką instalacją wymaga zadabania o układ WN i odpowiedni skład mieszanki) a pretensje możesz mieć tylko do siebie.etyl97 pisze:Dziś mi znów strzeliła z gazu i nie chce odpalić, audi stoi w srodku mista, juz mnie coś trafia...
W jakim sensie nie umiem użytkować auta? W audi wszystko jest powymieniane juz z 2500 zł w nia wsadziłęm przez rok i dalej żle. świece, przewody, cały zapłon, wiele czujników wszystko jest nowe, byłem u gazownika zeby mi ustawił gaz. Dosyć czesto strzela z gazu i jak juz strzeli to ciezko jest jej sie wkręcić na obrotu jak by ją coś dusiło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sprawdź albo wymień przekaźnik 30: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
Bo problemy z obrotami i strzelanie to często jego wina.
Bo problemy z obrotami i strzelanie to często jego wina.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
sądziłem że przewody i cała reszt układu WN do dupy bo nic nie pisałeś i stąd są strzały.etyl97 pisze:W jakim sensie nie umiem użytkować auta?
maciek889, moim zdanie to nie przekaźnik no ale niech sprawdzi
Skoro masz przepływkę rozwaloną to już będzie to robił non stop niestety, ale niestety bez luknięcia w parametry pracy silnika nie magę jednoznacznie powiedzieć co dolega.