[80 B3 1,8 SD]Problem z obrotami na biegu jałowym
[80 B3 1,8 SD]Problem z obrotami na biegu jałowym
mam problem z obrotami na gazie raz wysokie raz niskie ,na bęzynie jest to samo tylko że na bezynie silnik pracuje równiej ,natomiast na gazie jak spadną tak na1000-1100 to silnik chodzi nie równo i trzęsie całym samochodem niewiem o co kaman POZDRO
DANEK jestem w trakcie czyszczenia silniczka krokowego ,a mianowicie kiedyś ktoś tam mi podpowiedział żebym zamoczył go w nafcie i tak zostawić na jedną noc zobaczymy jak będzie jutro jak nic to nie da no to będe szukał innej opcji , własnie tez sie zastanawiałem nad szczelnością a dokładnie to chodzą mi po głowie wtryski a dokładnie te lejki w które wchodza wtryski może tam już padnięte są uszczelki no nie wiem zobacze jak bedzie jutro może rzeczywiście przycina się krokowy POZDRAWIAM :?:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Dolot to cały układ doprowadzający powietrze i mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów. Cały ten układ od wyjścia przepływomierza musi być szczelny. Tzn. od tego miejsca silnik nie może mieć możliwości zassania gdzieś jakiejś ilości powietrza nie uwzględnionej/zmierzonej przez przepływomierz. Czyli np. nieszczelność przewodów podciśnieniowych, nieszczelności w miejscach połączeń poszczególnych elementów itp. mogą powodować zakłócenia w pracy silnika. Oczywiście nieszczelne gniazda wtryskiwaczy to również potencjalne źródło problemów (też może tędy ssać lewe powietrze).
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Po pierwsze nie używaj wielokrotnie znaków zapytania, wykrzykników itp. To niezgodne z Regulaminem!
A wracając do tematu to musisz dokładnie obejrzeć cały dolot, opaski, złącza itd. Można też użyć jakiegoś dezodorantu na bazie spirytusu i ostrożnie w podejrzanych okolicach rozpylać niewielką jego ilość, jeśli za moment obroty chwilowo wzrosną lub silnik się zadławi to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że w tych okolicach jest jakaś nieszczelność.
A wracając do tematu to musisz dokładnie obejrzeć cały dolot, opaski, złącza itd. Można też użyć jakiegoś dezodorantu na bazie spirytusu i ostrożnie w podejrzanych okolicach rozpylać niewielką jego ilość, jeśli za moment obroty chwilowo wzrosną lub silnik się zadławi to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że w tych okolicach jest jakaś nieszczelność.