C Z E Ś Ć <buu>
Mam audice i i miałem problemy z odpalaniem itp. na forum znalazłem odpowiedz ze to przewody WN świece , kopułka , i palec.. zarobiłem tak jak pisaliście wymieniłem wszystko no i
1 raz jak odpalił super obroty dobre wszystko oki .
2 raz juz miałem problemy z odpaleniem i tak jest do tej pory . Jak odpali od razu gaśnie i później zaczyna sie piłowanie aż w końcu załapie .
W A Ż N E ::
Z boku jak mam ten przełącznik od gazu ( bo mam ręczny) jest czerwony guzik jak jego naciskami trzymam to obroty sa oki jak puszcze go spadają tak ze aż autem trzepie podczas jazdy i postoju.. MAM PYTANIE CO TO MOZE BYC >> CZY COŚ Z GAZEM filtr był wymieniany tydzień temu . A I JESZCZE JEDNO DLACZEGO SIE GRZEJE 100 stopni jak tylko jeżdze po mieście korki itp. musze wyłaczać [/b][/b][/b]auto bo tem [/color]odrazu idzie POZDRAWIAM I CZEKAM NA PORADY
Kolego nie pisz z właczonym Capsem po drugie opisz dokładni jak sie zachowuje silnik na PB i LPG
[80 b3 1.8 gaźnik] Problem z obrotami na LPG
[80 b3 1.8 gaźnik] Problem z obrotami na LPG
Ostatnio zmieniony 10 paź 2008, 20:54 przez banek84, łącznie zmieniany 2 razy.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
banek84, Niestety bez wizyty u gazownika raczej się nie obejdzie, dodatkowo czeka Cię regeneracja gaźnika (przelewa Ci komorę pływaka, być może pływak się przetarł i się "topi").
Kiepska praca na LPG to prawdopodobnie bardzo mocno za uboga mieszanka. Naciskając ten czerwony przycisk powodujesz podanie dodatkowej porcji gazu. Na początek filtr gazu do wymiany i porządna regulacja gazowni oraz regeneracja gaźnika.
Kiepska praca na LPG to prawdopodobnie bardzo mocno za uboga mieszanka. Naciskając ten czerwony przycisk powodujesz podanie dodatkowej porcji gazu. Na początek filtr gazu do wymiany i porządna regulacja gazowni oraz regeneracja gaźnika.