Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/PM/PB+LPG] problem z obrotami od 1000 do2000

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tomeklipinki21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
Lokalizacja: Gorlice\lipinki

[B3/PM/PB+LPG] problem z obrotami od 1000 do2000

Post autor: tomeklipinki21 » 11 mar 2009, 12:40

Witam . audi 80 b3 1.8 pm pb +LPG. problem polega na tym ze gdy dodaje po troche gazu i przy 1500 obrotach spadajo do 1000 i tak słuchac jak by się dławił i przerywał a gdy dodam wiencej gazu to tak jak by dostał większą dawke i się wkręca .a i dodam ze na wolnych szarpie silnikiem i tak słychać jak by przeryał . pomocy <buu> dodam że wymieniłem świece, kable, podstawe pod gaznik
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 19:06 przez tomeklipinki21, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 11 mar 2009, 16:22

A kopułka oraz palec??... Sprawdź mój palec był ukruszony i lipa straszna była...

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 11 mar 2009, 16:31

Również jestem za tym co pisze KLAKSON, Wygląda na to że gdzieś "ucieka" iskra.
Na wyższych obrotach jest to mniej odczuwalne. Mogło dojść tylko do zawilgocenia w kopułce, ale koszt nowych części to chyba 30zł tak że nie ma co oszczędzać zważywszy na to iż masz LPG.

Gdybyś miał ABK było by już po tobie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 19:00 przez Grzegorzbielsko, łącznie zmieniany 1 raz.

tomeklipinki21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
Lokalizacja: Gorlice\lipinki

Post autor: tomeklipinki21 » 11 mar 2009, 18:46

dzieki . Kupie jutro palec i kopółke i sprawdze czy bedzie poprawa .

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 11 mar 2009, 18:49

Dokładnie jak koledzy napisali ;-) i zobaczymy coi się będzie działo :-)

tomeklipinki21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
Lokalizacja: Gorlice\lipinki

Post autor: tomeklipinki21 » 11 mar 2009, 18:49

a.. zapomniałem na bęzunie je troszke lepiej .

[ Dodano: 2009-03-12, 14:12 ]
kupilem nową kopułke i palec i lipa :-(

[ Dodano: 2009-03-12, 14:14 ]
czy to moze wina zapłonu ???

[ Dodano: 2009-03-12, 14:24 ]
dodam ze gdy jest zimny to jest wmiare ok . Ale ja kzłapie troche temperature to nadal nie pracuje równo na wolnych i przy dodawaniu po troche gazu to do 2000 jest problem ale od 3000 to pięknie się kręci . czekam na odpowiedzi .

suicide666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 28 maja 2007, 00:28

Post autor: suicide666 » 13 mar 2009, 00:19

Ja mam podobna sytuacje, a wlasciwie objawy dokladnie takie same. Rowniez wszystko wymienilem. Kupilem kable sentech z doswiadczenia, na ost zrobilem 70tys bez problemow. Na tych nowkach jest przebicie w prawie w kazdym miejscu gdzie sie z czyms styka. Musialem je sciagnac wyczyscic, zalozyc, wysuszyc na kaloryferze i po zalozeniu silnik pracowal cacy. Do czasu az zrobilo im sie znowu wilgotno :) Czyli Sentech stracil na jakosci(pieniadze w bloto) i powoduje problem przy wkrecaniu sie w obroty.
Sumujac sprawdz kable w ciemnosciach. U mnie sie robi choinka przy dodaniu gazu. Problem na Pb nie wystepuje.

Pozdro.

tomeklipinki21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
Lokalizacja: Gorlice\lipinki

Post autor: tomeklipinki21 » 13 mar 2009, 15:44

sprawdze to i napisze czy będzie poprawa .

Hawker

Post autor: Hawker » 13 mar 2009, 16:48

tak, miałem podobne objawy kable Janmor co za straszna porażka! fajerwerki pod maską w ciemnościach. Zmieniłem na Bosch'a i się poprawiło.. z tym że u mnie takie objawy jak u Ciebie były przy 1000 obrotów... teraz mam coś podobnego przy większych obrotach/prędkościach... lecz podejrzewam że coś z gaźnikiem może być nie ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl