Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ABT 90 KM ]problem z obrotami silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pablo71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 04 mar 2007, 23:17

[ ABT 90 KM ]problem z obrotami silnika

Post autor: pablo71 » 06 maja 2011, 10:54

Witam! Mam problem z obrotami w mojej Audi 2.0 ABT.Gdy odpalam auto na zimnym silniku to moment chodzi ok a następnie obroty co chwilke wzrastają i opadają do momentu aż silnik złapie wyższą temperaturę.Gdy osiągnie normalną temp.pracy tj.87-90 stopni to na biegu jałowym obroty są różne 1000;950;850.W czym stanowi problem i co może być przyczyną takich objawów.Podłączałem auto pod komputer ale żadnych błędów nie pokazuje.Prosze o pomoc.Nadmienie jeszcze że gdy spadają obroty na zimnym silniku to słychać coś jakby stuknięcie stycznika w przekaźniku.Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 07:29 przez pablo71, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 06 maja 2011, 18:48

pablo71, zasyfiona przepustnica lub regulator biegu jalowego (ktrokowiec), albo to i to <ok>

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 09 maja 2011, 22:56

Najprawdopodobniej właśnie krokowiec. A masz LPG? bo mi też tak się robi po jeździe na lpg a nie mam emulatora sondy

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 10 maja 2011, 12:45

Wnioskuję, że masz tz. falujące obroty, oznacza to zazwyczaj nieszczelności w dolocie - lewe powietrze. Sprawdź gumową podstawę wtrysku, podciśnienia, etc.

qnjvq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 04 cze 2010, 22:00

Post autor: qnjvq » 10 maja 2011, 21:16

LeeOne pisze:...Sprawdź gumową podstawę wtrysku...
Łatwo sprawdzisz ruszając obudową filtra i patrz/słuchaj jakie są obroty.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 10 maja 2011, 21:38

czujnik temperatury 2 pinowy do sprawdzenia

Awatar użytkownika
dieL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 27 sie 2009, 18:10

Post autor: dieL » 12 maja 2011, 12:46

Witam, mam podobny problem i nie chce zakładać nowego tematu. Mianowicie gdy odpalam zimny silnik wszystko jest ok, włącza się ssanie (obroty ok. 1100) po czym gdy trochę się nagrzeje ssanie się wyłącza (obroty ok. 900-1000). Niestety problem pojawia się w zakresie temp. powyżej 75-80 st. - ssanie się włącza i chodzi cały czas. Dodam że niebieski czujnik już wymieniłem ale problem dalej występuje. Ma ktoś pomysł co to może być?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl