Witam,
W mojej audi siedzi 2.0e 115km z lpg 2gen. problem wyglada tak, na benzynie samochod nie trzyma obrotow, lataja raz 500 raz 700obr/min ale jak sie rozgrzeje obroty spadaja jeszcze nizej i gasnie do tego strasznie sie dusi, na lpg wogole inna sytuacja chodzi i na cieplym i na zimnym ale oborty nie spadaja ponizej 2500obr., udaje mi sie czasem go przydusic na biegu tak ze spadna na jalowym do 900obr ale wystarczy tylko musnac pedal od gazu i znowu wskakuje na 2500obr/min jak by ktos mu wcisnal pedal do polowy. Miał moze ktos kiedys taki problem? Swiece, kopulka,przewody, cewka paluch wymienione, przeplywka dziala poprawnie, filtr szczelny tak samo guma i wszystkie przewody... podejrzewam silniczek krokowy, moze ktos cos podejrzewa i nasunie pomysl?
[B4 2.0ABK] Problem z obrotami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
krzysiekli1989, gdy wsio jest ok auto po odpięciu przepływki powinno zgasnąć i nie będzie utrzymywać wolnych obrotów. Tak że to żadna diagnoza według mnie.
Dotyczy to bp jak i sekwencji, na zwykłym gazie nie sprawdzałem.
Dotyczy to bp jak i sekwencji, na zwykłym gazie nie sprawdzałem.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2018, 15:35 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
O kurde tego akurat sie nie spodziewalem 😂 po odpieciu przeplywomierza obroty na lpg przestaly sie zawieszac i juz trzyma 900obr/min a po podpieciu i dodaniu gazu znowu 2500 i nie spadaja, to juz wiem co jest do naprawy 😂 ale na Pb nic sie nie zmienilo jak gasl tak gasnie, szarpie i sie dusi, ale to pewnie tez wina przeplywki, dopiero jutro niestety mam czas zeby przy tym sie pobawic ale dam znac co zrobilem, moze to komus w przyszlosci pomoze 😁 dziekuje panowie za nakierowanie mnie na przyczyne 💪krzysiekli1989 pisze:Najlepiej odepnij przeplywke i zobacz czy obroty sie w miare ustabilizuja (na lpg)
[ Dodano: 2018-09-04, 12:25 ]
Problem rozwiazany! Juz tlumacze co zrobilem, tak jak wyzej pisalem winna byla przeplywka, sprawdzilem rezystancje i po odchyleniu klapki rezystancja nie zmieniala sie, przygialem blaszke i rezystancja sie pojawila, poprostu blaszka nie dotykala, mam nadzieje ze ten temat komus pomoze i ze mniej wiecej wytlumaczylem co zrobilem;)