[80 B4 ABT LPG] Witam szanownych klubowiczów. mój problem jest taki,że 3 m-ce temu musiałem wymienić silniczek krokowy-falowały 250-4500 kupiłem nowy [chińczyka]
było okej przez 1,5 m-ca i znów to samo potem kupiłem używke orginał z boscha i znów 1,5 m-ca okej i znów to samo czy to wina tych silniczków? 3 m-ce i 3 wymiana? na benz i lpg to samo ,sonda niby okej a może coś co nim steruje itp jest zepsute pomocy dzięki
Na przyszłość proszę tytułować wątki zgodnie z regulaminem i stosować tagi.
Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
[b4 abt + lpg] problem z obrotami
[b4 abt + lpg] problem z obrotami
Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 12:53 przez cichyxl1, łącznie zmieniany 2 razy.
powiem tak... mam podobny problem tylko u mnie obroty falują od 1000 do 2000.. nie dawno zakładałem gaz i mechanik powiedział mi że może to być silniczek lub jakiś czujnik temperatury który nim steruje i żeby się upewnić co konkretnie siadło trzeba jechać do mechanika i podłączyć go pod vaga ( nie wiem co to jest dokładnie)... opłaca się to z tego względu że silniczki nie są tanie a koszt czujnika waha się na poziomie 50 zł.. sam jeszcze tego nie zrobiłem bo mam dużo innych wydatków i na razie nie jest to tak dokuczliwe jak u Ciebie... powodzenia życze
[80 b4 2,6 abc]
Witam kolego mam podobny problem "falowanie obrotów" lub clałkiem podniesione ale nie dochodzą do 2000 a czasami jest oki.Byłem na kompie i nic żadnych błędów.Czy u Ciebie tez były takie objawy przed wymianą i czy jezdziłeś na diagnoze Pozdrawiam.
Witam wszystkich cichyxl1, proponuje dobrze przeglądnąć wężyki itp. rzeczy które mogą ciągnąć lewe powietrze do silnika bo żaden silnik nie lubi jak coś jest nie szczelnego, a w tedy mogą się dziać takie skutki, następnie czujnik temp. ten niebieski on nie kosztuje majątku cenowo waha się od 15-45 zł.