[B4 1.6 ADA] Problem z odpalaniem i wkrecaniem sie na obroty
[B4 1.6 ADA] Problem z odpalaniem i wkrecaniem sie na obroty
Witam.
Problem polega na tym, że auto zapali i utrzyma sie chwile na obrotach ok. 300 potem zgaśnie, a próbując go wkręcic na obroty dławi się i słabnie(czasem się wkręci czasem zadławi). Jak już się tak rozgrzeje i przełaczy sie na gaz to jest wszystko ok i obroty delikatnie ponizej 1k.
Problem pojawił się wczoraj bez żadnych wcześniejszych objawów zawsze dobrze odpalal ale czasem jeżdzac na benzyne mial takie przycinki przy gwałtownym dodawaniu gazu moze ma to jakis zwiazek ze sprawa. Kupiłem filtr paliwa i zaraz się wezme za wymiane, ale wątpie że to moze być to. Nie bardzo się znam i jak narazie jedyne co przyszlo mi do głowy. Może mieliście taki przypadek? Szukałem na forum, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi co do mojego przypadku. Przejrzalem przewody czy nie bierze lewego powietrza i nic nie widac.
Prosze o pomoc Pozdrawiam
Problem polega na tym, że auto zapali i utrzyma sie chwile na obrotach ok. 300 potem zgaśnie, a próbując go wkręcic na obroty dławi się i słabnie(czasem się wkręci czasem zadławi). Jak już się tak rozgrzeje i przełaczy sie na gaz to jest wszystko ok i obroty delikatnie ponizej 1k.
Problem pojawił się wczoraj bez żadnych wcześniejszych objawów zawsze dobrze odpalal ale czasem jeżdzac na benzyne mial takie przycinki przy gwałtownym dodawaniu gazu moze ma to jakis zwiazek ze sprawa. Kupiłem filtr paliwa i zaraz się wezme za wymiane, ale wątpie że to moze być to. Nie bardzo się znam i jak narazie jedyne co przyszlo mi do głowy. Może mieliście taki przypadek? Szukałem na forum, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi co do mojego przypadku. Przejrzalem przewody czy nie bierze lewego powietrza i nic nie widac.
Prosze o pomoc Pozdrawiam
Mógłbyś mi wyjaśnić które to ? wydaje mi się że to ktorys z dwóch metalowych tuz przy lince gazu.maciek889 pisze:Sprawdź ciśnienia paliwa. Jak nie masz gdzie podjechać na manometr to zobacz czy z węża powrotnego z listwy będzie lecieć benzyna.
Dodam jeszcze ze przy gazowaniu slycha lekkie strzaly i czuc je nawet w tej obudowie filtra powietrza
[ Dodano: 2016-01-15, 21:04 ]
matpli400 pisze:Jeśli to ten gumowy od końca do początku listwy to nic z niego nie leci, jedynie czuc benzyne ale jest caly suchy .maciek889 pisze:Sprawdź ciśnienia paliwa. Jak nie masz gdzie podjechać na manometr to zobacz czy z węża powrotnego z listwy będzie lecieć benzyna.
Dodam jeszcze ze przy gazowaniu czasem slychac lekkie strzaly i czuc je nawet w tej obudowie filtra powietrza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tak to któryś z nich. Nie powiem który bo nie mogę znaleźć żadnego zdjęcia listwy. Możesz odkręcić na chybił trafił. Z jednego będzie ciekło z części przewody idącej spod samochodu na drugim będzie ciekło z części przewodu idącego z listwy.matpli400 pisze:Mógłbyś mi wyjaśnić które to ? wydaje mi się że to ktorys z dwóch metalowych tuz przy lince gazu.
Jednym słowem ma być paliwo na obu przewodach.
Tylko najlepiej łap paliwo do butelki aby pożaru nie spowodować.
tzn. przed tym odkrecaniem odpalalem go zeby paliwo polecialo. A z tego co piszesz to powinienem wlaczyc zaplon albo druga osoba powinna go odpalac zeby pompka chodzila ? A jesli to za niskie cisnienie paliwa to jak to zmienic ?maciek889 pisze:A przy tym próbowałeś odpalać silnik albo włączać zapłon aby pompka wystartowała?
Jeśli przy pracującej pompce paliwo nie leciało z jednego z nich (odkręconego pojedynczo). To masz za niskie ciśnienia paliwa.