Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ Audi 80 Coupe 2.0 ] Problem z odpalaniem zimnego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
yaro37
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 12 maja 2009, 19:42
Lokalizacja: mława/wwa

[ Audi 80 Coupe 2.0 ] Problem z odpalaniem zimnego silnika

Post autor: yaro37 » 28 maja 2009, 18:58

Witam. <piwo>
Sprawa wygląda następująco. Gdy odpalam zimny silnik na benzynie to odpala ale nie moze wejsc na obroty. Gdy tylko wcisnę pedał gazu gaśnie. Z gazu odpala ale nie chce odpalać z gazu. Chce troche na benzynie pojezdzic:) Jak jest rozgrzany to spokojnie działa i nie telepie. W czym moze tkwić problem. ?? Z góry dzieki za pomoc:)

aqq_rzb

Re: [ Audi 80 Coupe 2.0 ] Problem z odpalaniem zimnego silni

Post autor: aqq_rzb » 28 maja 2009, 20:11

Co znaczy
yaro37 pisze:
Z gazu odpala ale nie chce odpalać z gazu.
:)

Awatar użytkownika
yaro37
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 12 maja 2009, 19:42
Lokalizacja: mława/wwa

Post autor: yaro37 » 28 maja 2009, 21:16

To znaczy ze nie chce odpalać silnika na gazie. tylko z benzyny.

Właśnie pojawił sie nowy problem z oznaczeniem mojego silnika. No nie wiem jakie mam oznaczenie!!!:) jest to audi 80 coupe 2.0 silnik z 1990 roku.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 28 maja 2009, 22:15

pewnie 3A albo AAD zobacz czy nie masz z tylu w bagażniku naklejki po lewej stronie

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 29 maja 2009, 13:45

Strzału w kolektor nie było :?:

Dawka paliwa, dobrze ustawiona :?:

Massi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:40

Post autor: Massi » 29 maja 2009, 16:06

Witam mam ten sam problem tylko że ja mam bez LPG. Jak go odpalam zimnego to chodzi jak by działał na 2 garach. Po dodaniu gazu gaśnie i muszę czekać aż złapie temperatury trochę zanim pojadę. I jak jest zimny to bardzo słabo kreci. Czyściłem palec i kopułke, świece, silnik krokowy. I jak jadę to do 2 tys ledwie się zbiera a powyżej ma kopa całkiem ładnego.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 16:07 przez Massi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 29 maja 2009, 16:07

2.0 chyba nie wychodziły 5-piecio cylindrowe tylko 2.3. wygląda na złą dawkę paliwa

Massi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:40

Post autor: Massi » 29 maja 2009, 16:10

A jeśli zła dawka to jak to wyregulować?

Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

Post autor: Florek » 29 maja 2009, 16:50

misiek440 pisze:2.0 chyba nie wychodziły 5-piecio cylindrowe tylko 2.3. wygląda na złą dawkę paliwa
Jestem szczęśliwym posiadaczem dwulitrowego silnika pięciogarowego.
Oznaczenie PS. Stąd moje pytanko. <ok>

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 29 maja 2009, 17:02

Florek, mój błąd. Trzeba sprawdzić cieśninie w układzie paliwowym. A dalej zależy od silnika co tam jest czy jest śrubka do CO2 i czy ktos tam grzebał. Tutaj masz gdzieś podobny problem tyle że z silnikiem ABC. Poczytaj go ;-) jest tam dużo informacji

Awatar użytkownika
yaro37
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 12 maja 2009, 19:42
Lokalizacja: mława/wwa

Post autor: yaro37 » 29 maja 2009, 18:38

Jesli chodzi o strzał w kolektor to był. świece zmienione przewody też oraz kopułka i palec. i co z tym fantem?

Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

Post autor: Florek » 29 maja 2009, 20:33

U mnie było tak samo. Jak "pompujesz nogą" pedał gazu (tak samo, jak przy odpowietrzaniu hamulca) to wchodzi na obroty? Ja wymieniłem filtr paliwa (ten koło tylnego koła), a także wyczyściłem sitko, które znajduje się w śrubie, która przykręca przewód paliwowy do pompy wtryskowej. Pomogło.

Awatar użytkownika
yaro37
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 12 maja 2009, 19:42
Lokalizacja: mława/wwa

Post autor: yaro37 » 29 maja 2009, 20:46

Wchodzi na obroty ale bardzo powoli. jak juz wejdzie to jest ok na chwile. moze to pomoze.

Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

Post autor: Florek » 29 maja 2009, 21:09

[quote="yaro3 jak juz wejdzie to jest ok na chwile. moze to pomoze.[/quote]

Tak tak, pompować trzeba cały czas, żeby nabić obroty.
Ale albo nieuważnie czytam, albo w końcu nie napisałeś, jaki masz motorek 4 czy 5 garów?
Ważne co do mojego następnego przypuszczenia. ;-)

Awatar użytkownika
yaro37
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 12 maja 2009, 19:42
Lokalizacja: mława/wwa

Post autor: yaro37 » 29 maja 2009, 21:13

4 gary.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl