[b4 abk] Problem z odpaleniem jak jest ciepło.
[b4 abk] Problem z odpaleniem jak jest ciepło.
Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem problem z odpaleniem, który pojawia się tylko jak jest gorąco na dworze. Rano odpala bez problemu ( za pierwszym razem) , później stoi cały dzień w słońcu i trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił. Jak jest chłodno problem się nie pojawia, odpala od razu. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną?
Od jakiegoś czasu zauważyłem problem z odpaleniem, który pojawia się tylko jak jest gorąco na dworze. Rano odpala bez problemu ( za pierwszym razem) , później stoi cały dzień w słońcu i trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił. Jak jest chłodno problem się nie pojawia, odpala od razu. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną?
Otwarcie przepustnicy powoduje większy dopływ powietrza i zubożenie składu mieszanki zalanego silnika.TomaszSG pisze:Po dodaniu gazu idzie lżej z odpaleniem.
Jeżeli świece mają czarny nalot to:
Moim zdaniem uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, zapieczony wtryskiwacz rozruchowy, lub niedomykający się wtryskiwacz zasadniczy paliwa.
Mam dokładnie ten sam problem przy tym samym silniku, jak samochód jest rozgrzany bądz postoi na słońcu nie można wogóle odpalić. Jeśli już odpali to gwaltowne dodanie gazu powoduje duszenie silnika, a spokojnie dodajac gaz wchodzi na obroty - mam tu na mysli caly czas prace na BENZYNIE - bo na gazie jest wszystko OK.
W samochodzie wymienilem - swiece, przewody, kable, kopułkę, palec, regulator cisnienia paliwa, przeplywomierz po regeneracji - nic to wszystko nie dalo problem cay czas jest
Wczoraj sprawdzalem czy nie dostaje nigdzie lewego powietrza ale jest wszystko ok.
Co radzicie jeszcze sprawdzic? Gdzie szukac przyczyny?
W samochodzie wymienilem - swiece, przewody, kable, kopułkę, palec, regulator cisnienia paliwa, przeplywomierz po regeneracji - nic to wszystko nie dalo problem cay czas jest
Wczoraj sprawdzalem czy nie dostaje nigdzie lewego powietrza ale jest wszystko ok.
Co radzicie jeszcze sprawdzic? Gdzie szukac przyczyny?
czujnik temperatury, niebieski dwupinowy był podmieniany/sprawdzany i jest ok
jak sie okazuje tak mi znajomy zregenerował przeplywomierz, że złożył go na staracych do tego suchych łożyskach - dlatego klapka chodzi bardzo leciutko - wydaje mi sie ze az za lekko i mysle ze to jest przyczyna, kupie nowe łożyska ZE SMAREM w srodku i wtedy zobacze co bedzie sie dzialo, nie wiem jeszcze gdzie nabede te łożyska w Lublinie bo są stosunkowo małe i pewnie bedzie mały problem gdzieś je tutaj kupic, ja juz zmienie łożyska do znac czy bedzie ok
jak sie okazuje tak mi znajomy zregenerował przeplywomierz, że złożył go na staracych do tego suchych łożyskach - dlatego klapka chodzi bardzo leciutko - wydaje mi sie ze az za lekko i mysle ze to jest przyczyna, kupie nowe łożyska ZE SMAREM w srodku i wtedy zobacze co bedzie sie dzialo, nie wiem jeszcze gdzie nabede te łożyska w Lublinie bo są stosunkowo małe i pewnie bedzie mały problem gdzieś je tutaj kupic, ja juz zmienie łożyska do znac czy bedzie ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50