Cześć Wszystkim!!
Drodzy Forumowicze mam problem który nie daje mi spokoju i doprowadza mnie do szewskiej pasji Już piszę o co chodzi: Moja Czarnulka ma problem a mianowicie jak się nagrzeje to traci wolne obroty na biegu jałowym, w ogóle nie da się jechać, nie reaguje na dodanie gazu jedynie jak jej wcisnę gaz do deski to wtedy dostaje paliwo i wchodzi na obroty. Dla jasności Czarnulka ma ten problem tylko na PB na LPG problem ten nie występuje i co ważne tylko wtedy jak się nagrzeje.
Drodzy czekam na opinie i pomoc bo nie bardzo wiem za co się zabrać, przypuszczam że może to być potencjometr gazu ale nie mam pojecia jak go sprawdzić.
Pozdrawiam i z góry dziękuję Wszystkim za poświęcony czas i pomoc.
[80 B3 2.0 16V 6A+LPG]Problem z PB jak się zagrzeje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 gru 2010, 21:26
- Lokalizacja: Dynów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
Ściąganie klemy odpada bo od dłuższego czau z powodu ciągle nie rozwiązanego problemu z rozładowywaniem się aku odpinam klemę na noc<tzn na dłużej niż noc bo w tygodniu jeżdżę służbowym>. Hmm czujnik ssania??czy chodzi Ci o czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czy w audi jest jakiś dodatkowy jeśli chodzi o ssanie??;>
Aaa i jeszcze jedno ostatnio zauważyłem że Czarnulka strasznie dużo spala PB, dużo za dużo, bo nawet czuć po spalinach że mieszanka jest za bogata. I to mogłoby mieć związek z czujnikiem temp. cieczy<oczywiście ciągle mówimy o tym co podaje dane na ecu a nie na licznik >.
Aaa i jeszcze jedno ostatnio zauważyłem że Czarnulka strasznie dużo spala PB, dużo za dużo, bo nawet czuć po spalinach że mieszanka jest za bogata. I to mogłoby mieć związek z czujnikiem temp. cieczy<oczywiście ciągle mówimy o tym co podaje dane na ecu a nie na licznik >.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 gru 2010, 21:26
- Lokalizacja: Dynów
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
W ace do kompa był brązowy czujnik mniej więcej na środku głowicy na króćcu od węża chłodnicy. Silnik ACE i 6A są podobne także chyba nie wiele się zmieniło.piotrekbrc pisze:mysle ze to bedzie ten czujnik cieczy chłodzacej, nie chce cie w bład wprowadzic ale chyba on jest koloru niebieskiego, jak zagrzejesz silnik to sciag z niego wtyczke i zobacz czy jest roznica w pracy silnika