Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABT] Problem z rozruchem-inny niż wszystkie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 paź 2008, 09:49

barteq289, nie na chwilę przed tylko w czasie samego odpalania przepustnica musi być lekko uchylona. Nie rozumiem po co tak kombinujesz. VAG ma w swoim menu test nastawnika. Wywołujesz test i jak nastawnik pracuje, a VAG nie zgłasza błędu (pojawia się napis passed po teście) to jest ok. Pozostaje wtedy sprawdzenie poprawnego ustawienia popychacza mikrostyku. Problem polega na tym, że usterka występuje sporadycznie i w czasie testu nastawnik może pracować poprawnie, a zbiesi się w najmniej oczekiwanym momencie.

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 10 paź 2008, 15:10

Danek pisze:barteq289, nie na chwilę przed tylko w czasie samego odpalania przepustnica musi być lekko uchylona. Nie rozumiem po co tak kombinujesz. VAG ma w swoim menu test nastawnika. Wywołujesz test i jak nastawnik pracuje, a VAG nie zgłasza błędu (pojawia się napis passed po teście) to jest ok. Pozostaje wtedy sprawdzenie poprawnego ustawienia popychacza mikrostyku. Problem polega na tym, że usterka występuje sporadycznie i w czasie testu nastawnik może pracować poprawnie, a zbiesi się w najmniej oczekiwanym momencie.
po pierwsze nie mam Vaga a po drugie co najgorsze to sporadyczność problemu!! dziś kupie i jutro wyminie przewody zapłonowe palec i kopulke-tak profilaktycznie-zobaczymy co dalej-jesli problem bedzie sie powtarzal to wymienie czujnik temp. i silnik krokowy. Ktoś wspomnial o Immobilizerze - jak sprawdzić poprawność jego działania??

Awatar użytkownika
Selfish
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 27 cze 2007, 17:46
Lokalizacja: Nowhere

Post autor: Selfish » 10 paź 2008, 17:27

Z tego co się orientuje to w ABT moduł zapłonu jest zintegrowany z cewką i ja tam szukałbym problemu. Może pada Ci moduł? Niech ktoś bardziej zorientowany w temacie się wypowie ale moim zdaniem to może być przyczyną. Skoro problem jest i na gazie i na benzynie to raczej odrzuciłbym pompkę paliwową, silniczek krokowy też mi nie bardzo pasuje bo jak już ktoś wspomniał przy instalacja LPG jest osobny więc małe szanse, żeby oba były padnięte. Mój typ czyli moduł spełnia warunki tej usterki bo nie ma znaczenia czy auto stało czy jeździło, czy odpalamy z gazu czy benzyny itd.

Jestem raczej laikiem więc to co napisałem proszę traktować bardziej jako wątek do przemyśleń przez doświadczonych klubowiczów niż jako wskazówkę naprawczą.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 17 paź 2008, 13:32

Zdecydowałem sie na wymianę tylko czujnika temp. niebieski 2 pinowy - odpukac- samochód juz tydzień chodzi bez zastrzeżeń. I mam nadzieję, ze bedzie tak dalej. Dziekuję wszystkim za zainteresowanie i pozdrawiam :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl