[b4 ABT] Problem z rozruchem-inny niż wszystkie
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
barteq289, nie na chwilę przed tylko w czasie samego odpalania przepustnica musi być lekko uchylona. Nie rozumiem po co tak kombinujesz. VAG ma w swoim menu test nastawnika. Wywołujesz test i jak nastawnik pracuje, a VAG nie zgłasza błędu (pojawia się napis passed po teście) to jest ok. Pozostaje wtedy sprawdzenie poprawnego ustawienia popychacza mikrostyku. Problem polega na tym, że usterka występuje sporadycznie i w czasie testu nastawnik może pracować poprawnie, a zbiesi się w najmniej oczekiwanym momencie.
po pierwsze nie mam Vaga a po drugie co najgorsze to sporadyczność problemu!! dziś kupie i jutro wyminie przewody zapłonowe palec i kopulke-tak profilaktycznie-zobaczymy co dalej-jesli problem bedzie sie powtarzal to wymienie czujnik temp. i silnik krokowy. Ktoś wspomnial o Immobilizerze - jak sprawdzić poprawność jego działania??Danek pisze:barteq289, nie na chwilę przed tylko w czasie samego odpalania przepustnica musi być lekko uchylona. Nie rozumiem po co tak kombinujesz. VAG ma w swoim menu test nastawnika. Wywołujesz test i jak nastawnik pracuje, a VAG nie zgłasza błędu (pojawia się napis passed po teście) to jest ok. Pozostaje wtedy sprawdzenie poprawnego ustawienia popychacza mikrostyku. Problem polega na tym, że usterka występuje sporadycznie i w czasie testu nastawnik może pracować poprawnie, a zbiesi się w najmniej oczekiwanym momencie.
Z tego co się orientuje to w ABT moduł zapłonu jest zintegrowany z cewką i ja tam szukałbym problemu. Może pada Ci moduł? Niech ktoś bardziej zorientowany w temacie się wypowie ale moim zdaniem to może być przyczyną. Skoro problem jest i na gazie i na benzynie to raczej odrzuciłbym pompkę paliwową, silniczek krokowy też mi nie bardzo pasuje bo jak już ktoś wspomniał przy instalacja LPG jest osobny więc małe szanse, żeby oba były padnięte. Mój typ czyli moduł spełnia warunki tej usterki bo nie ma znaczenia czy auto stało czy jeździło, czy odpalamy z gazu czy benzyny itd.
Jestem raczej laikiem więc to co napisałem proszę traktować bardziej jako wątek do przemyśleń przez doświadczonych klubowiczów niż jako wskazówkę naprawczą.
Pozdrawiam
Jestem raczej laikiem więc to co napisałem proszę traktować bardziej jako wątek do przemyśleń przez doświadczonych klubowiczów niż jako wskazówkę naprawczą.
Pozdrawiam