problem tylko na benzynie na gazie ok problem pojawia sie gdy rusze i wcisne 'gaz' wedy silnik sie dławi i w ogóle auto nie przyspiesza trwa to kilka sek. Wymieniłem niebieski czujnik temperatury cieczy nie daje poprawy :cry: Za to poprawia się, gdy go zupełnie odłączę, czyli gdy odpala się na ssaniu. Wtedy ledwo co zakręci i silnik już jest odpalony i w ogóle chodzi super.
Co robić w takiej sytuacji? czujnik, który kupiłem to KW za 85zł
[B4 ABK] Problem z ssaniem
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Odłączenie niebieskiego czujnika powoduje przejście sterownika w tryb awaryjny. Oznacza to że ECU korzysta z ograniczonej liczy czujników i chodzi na sztywnych parametrach. Wnioskuje z tego że jakiś inny czujnik gdzieś powoduje błędy.
Podepnij się VAG, odczytaj błędy i napisz co wywaliło.
PS. ABK nie ma ssania
Podepnij się VAG, odczytaj błędy i napisz co wywaliło.
PS. ABK nie ma ssania
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Oczywiście że lepiej samemu zakupić interfejs. Ostatnio kupiłem USB-OBDII za 40zł i do tego przejściówkę OBDII-OBDI za 15zł na alledrogo.
http://allegro.pl/item1129291698_vag409_pl_diagnostyka_vag_com_usb_kkl_24h_gw_fv.html
http://allegro.pl/item1129291698_vag409_pl_diagnostyka_vag_com_usb_kkl_24h_gw_fv.html
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Taklosiak59 pisze:Czyli razem z tym interfejsem w linku musiałbym kupić Przejściówke OBD2 - > OBD1 ??
Są wtyczki w skrzynce bezpiecznikowej na podszybiu: biała i czarnalosiak59 pisze: I w którym miejscu to się podłącza? :oops:
Być może - dowiesz się w VAG-COMlosiak59 pisze: A czy tak w ogóle są szanse, że to przez uszkodzony czujnik spalania stukowego ??
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Odpięcie czujnika temperatury dla ECU spowoduje jego zablokowanie, ale nie naprawi wtryskiwacza. Skoro na zablokowanym sterowniku, czy zimny, czy ciepły, silnik dobrze pracuje więc to raczej nie uszkodzenie wtryskiwacza.mati86 pisze:dla lepszego rozruchu silnika jest odpowiedzialny piąty wtrysk czyli wtryskiwacz rozruchowy,
który zawsze powinien działać przy zimnym silniku i wyłączać się kiedy uzyska temp 25 stopni.
zacznij od niego sprawdz czy podaje prąd na niego.
Przychodzi mi do głowy żeby sprawdzić jaką faktycznie temperaturę "widzi" ECU gdy czujnik jest podpięty. Może jest jakiś duży opór na wiązce i silnik się zalewa.
Tak czy siak: VAG