Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem z ułamanym elementem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
norbij
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 paź 2010, 18:10
Lokalizacja: Białystok/podlaskie

[B4 2.0 ABK] Problem z ułamanym elementem

Post autor: norbij » 02 paź 2010, 18:35

Witam klubowiczów. Niedawno kupiłem trochę zaniedbana B4-czkę i doprowadzam ją do ładu. Sporo potrzebnych informacji już znalazłem dzięki Wam ale mam problem z jednym ułamanym elementem. Nie mogłem znaleźć nigdzie co to jest i gdzie powinno być podłączone.
Na czerwono ułamana końcówka i element z którym jest połączona wężykiem a na niebiesko przypuszczalne miejsce ułamania którego nie jestem pewny.
Pozdrawiam
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 02 paź 2010, 18:42

o ile sie nie myle to w miejsce zaznaczone na niebiesko przepustnica powinna byc połączona z obudową filtra pow. cienkim węzykiem i gumowymi kolankami wiec zle kombinujesz :-/

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 02 paź 2010, 19:20

Dobrze kombinujesz miejsce na podłączenie tego wężyka znajduje się dokładnie tam gdzie zaznaczyłeś.Cienki wężyk o którym pisze romeo znajduje się trochę niżej pod wtryskiwaczem rozruchowym.A tak w ogóle to wtryskiwacz rozruchowy odłączyłeś do zdjęcia twojego problemu czy tak jest na stałe?

norbij
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 paź 2010, 18:10
Lokalizacja: Białystok/podlaskie

Post autor: norbij » 02 paź 2010, 19:44

Wtryskiwacz odłączony do zdjęcia bo silnik był gorący i ciasno trochę tam :-)
Dzięki wielkie za pomoc.
Tak z ciekawości to co to za element który zaznaczyłem na czerwono na nadkolu? Jeszcze nie do końca rozpracowałem ten silnik :-/ Właśnie walcze ze skokami obrotów które w automacie są uciążliwe ale zacząłem od łatania niedokładności jak wyżej a później zajmę się jego ustabilizowaniem pracy jak te zabiegi nie pomogą.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 02 paź 2010, 21:07

I bardzo dobrze zacząłeś, nie podłączenie tego wężyka powodowało zasysanie przez kolektor "lewego powierza" i mogło powodować falowanie obrotów.A ta część którą zaznaczyłeś to prawdopodobnie filtr węglowy ma za zadanie odpowietrzenie baku ale nie jestem pewny na 100%.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl