Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]Problem z wolnymi obrotami.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
pegaz25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pegaz25 » 15 sty 2007, 23:19

Łożyska zaraz pod kielichami (u góry amora lub wkładu)

Andrzej1376

Post autor: Andrzej1376 » 15 sty 2007, 23:26

To też wymieniałem. I to 2 razy. Pierwszy zaraz po m-cu, bo mechanior miał watpliwości czy aby dobry założył. teraz kupiłem jakis "mistrzowski" dobrej firmy! I co??? Dalej stuka.
Kurdę czasem sobie myslę czy w ASO by mi to zrobili?
Mam już obsesję na tym punkcie, kurdę.
A u Ciebie w audi nic nie puka?

[ Dodano: 2007-01-15, 23:31 ]
Uwierz mi Pegaz, że nie ma już rzeczy w tym moim przodzie, której nie wymieniłem co może dawać takie efekty popukiwania.
Wiem, że moja maglownica ma wycieki. Widziałem ostatnio na kanale. Płynek sobie lekko wycieka.
Może tam są luzy i puka. Może tak być!

Awatar użytkownika
pegaz25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pegaz25 » 15 sty 2007, 23:32

Narazie nie - ostatnio wymieniłem simerblocki i gałkę na wachaczu i wszystko gra....

Andrzej1376

Post autor: Andrzej1376 » 15 sty 2007, 23:38

No to zazdoszcze.
ja takiej jazdy nie znam już od roku. No stop coś. A z tym przodem to już chyba 3 m-ce walczę. nadal szukam fachowca, co naprawi. Dzięki za chęć pomocy.

Awatar użytkownika
pegaz25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pegaz25 » 15 sty 2007, 23:48

Nie ma sprawy
W ramach mozliwości trzeba sobie pomagać
Pozdrawiam

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 16 sty 2007, 00:16

sworznie wachaczy potrafia sie luzowac :-) i stukac oczywiscie :-)

maverick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 20 gru 2006, 12:02
Lokalizacja: Nowa Góra/Olkusz

Post autor: maverick » 16 sty 2007, 23:33

ja jeszcze odnośnie tych obrotów, w moim sprzecie też po zmianie biegu nie spadały obroty i kurde zastanawiałem się co to może być, a najzwyklej na swiecie przycinała sie lekko linka od gazu, z kolei u teścia w Śp. Astrze, też z gazem, wariowała sonda, wnioskuje wiec że może to być wina sondy, ale jakis chochlik może być ukryty w drobnostce
Pozdrawiam
I like AUDI!!!

Awatar użytkownika
pegaz25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pegaz25 » 16 sty 2007, 23:40

U mnie jest podobnie - obroty na mam na ciepłym silniku 1200 (na zimnym bez problemu)
Zobaczymy za tydzień jade do mecheca i będziemy przeglądać pokolei - silniczek korkowy, sonda lambda, przepływomierz itp.
:-P

tunning

Post autor: tunning » 18 sty 2007, 16:11

Diagnoza: silnik korkowy na 50%. :!: :-)

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 18 sty 2007, 22:21

tunning pisze:Diagnoza: silnik korkowy na 50%. :!: :-)
Diagnoza jak szlag. Prawie jak na loterii. ;-)
Sebastian

Damianocw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:30
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Damianocw » 19 sty 2007, 23:07

Witam
to nie jest silnik krokowy, dlatego że gdyby to był silnik krorowy to na bęzynie chodził by gożej niż na gazie. Na bęzynie obroty falowały by (i to bardzo) a na gazie miał by bardzo podniesione obroty przeważnie po rozgrzaniu.

Andrzej1376

Post autor: Andrzej1376 » 20 sty 2007, 09:56

Witam!
Twoja diagnoza się trochę potwierdza, tz. na benie oboty schodzą i to bardzo szybko i dobrze, ale na luzie nie potrafi ich utrzymać i faluje, między 1000 a 1400. Tak tak parę razy, góra-dół, góra-dół. Czyściłem już ten silnik krokowy i wielkiej poprawy nie było. Po odłączeniu go zaś, obroty od razu spdają i auto gaśnie.
A na gazie to istne czary. Zdaża się, że 2 dni auto przejeździ bez szwanku i nagle znów te powolne schodzenie z obrotów.
Myślicie, że to ten krokowiec może tak świrować?

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 20 sty 2007, 11:57

Myślę, że tak. A jeśli obroty ci falują to napewno 8-)
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Andrzej1376

Post autor: Andrzej1376 » 20 sty 2007, 12:05

No tak.
Powiedz, czy podłączenie pod kompa coś wykryje?
Ponadto stwierdzam, że czyszczenie jego za wiele nie daje, chyba, że masz kepszy sposób. ja robiłem to benzyną ekstrakcyjną.
Za wielkiej filozofii w tym silniczku przecież nie ma, jakaś kulka więc gdzie tam problem???

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 20 sty 2007, 12:41

Myśle że podłączenie pod kompa coś wykryje. A ja już pisałem, że czyszczenie go niewiele daje! On się jakoś przycina...ale nawet nie wiem gdzie bo nigdy go nie rozbierałem! 8-)
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga