[80 B3 1.8 PM] problemy gdy zimny
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Raan, może od końca, czujniki temp. masz najprawdopodobniej dwa, szary - do wskaźnika na deskę i niebieski - do ECU. Mruganie lampki płynu to może być sygnalizacja za niskiego poziomu w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawdź poziom i ewentualnie uzupełnij. Spadek temperatury w trasie to ewidentnie zacięty termostat w pozycji otwartej. Co do Twoich problemów na zimnym silniku to tutaj niewiele mogę pomóc bo właściwie nie znam tego silnika, ale coś mi się zdaje, że to może być wina przepływki, w każdym razie najpierw należy zrobić porządek z benzyną, a potem można szukać przyczyn problemów na LPG.
wlasnie zlokalizowalem termostat:) gorzej z tymi czujkami temp szczegulnie to od ECU (to od jakiegos komp.) pod wezem ktory idzie od chlodnicy go glowicy jest cos co tez wchodzi do glowicy wychodza z tego jakies przewody wiec to moze byc ten czujnik temp, koloru jeszcze nie widac do jest pod gumowa oslonka, dzieki za potwierdzenie mnie z tym termostatem, a plyn fajtycznie mi ubyl choc go dolewalem tydzien temu, co swiadczy o wycieku ktory bede musial zlokalizowac badz dodac tego srodka uszczelniajacego choc nie wiec czy to skuteczne....
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Przede wszystkim jak najszybciej zlokalizuj przeciek, bo jeśli to nie przeciek to może być uszczelka pod głowicą, a tego Ci nie życzę. Czujniki temperatury najczęściej są właśnie w tym króćcu przy głowicy.
Nie polecam uszczelniaczy wszelkiej maści, to półśrodek, który może narobić więcej biedy niż pożytku .
Nie polecam uszczelniaczy wszelkiej maści, to półśrodek, który może narobić więcej biedy niż pożytku .
Witam, jeżeli mogę "odgrzać" tego kotleta...
Posiadam emulator w swoim OOOO Lecho mini o tutaj opis i mam pytanko odnośnie ustawień przełącznika wyboru rodzaju emulacji. Piszecie żeby ustawić na "masa" ok, spróbuje tak ustawić, tylko czy wybrać typ sondy 1V czy 5V, a i jeszcze jedno pytanko: co to za emulacja o nazwie z "sondy"?
P.S. Audi 80, 1.8 PM mono...
Posiadam emulator w swoim OOOO Lecho mini o tutaj opis i mam pytanko odnośnie ustawień przełącznika wyboru rodzaju emulacji. Piszecie żeby ustawić na "masa" ok, spróbuje tak ustawić, tylko czy wybrać typ sondy 1V czy 5V, a i jeszcze jedno pytanko: co to za emulacja o nazwie z "sondy"?
P.S. Audi 80, 1.8 PM mono...
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
O ile mnie pamięć nie myli to rodzaj emulacji "z sondy" to nic innego jak wyłączenie emulatora podczas pracy na LPG i puszczenie na ECU rzeczywistego sygnału sondy. Typ sondy w naszych autkach to zawsze 1V.Picek pisze:tylko czy wybrać typ sondy 1V czy 5V, a i jeszcze jedno pytanko: co to za emulacja o nazwie z "sondy"?