Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] problemy gdy zimny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 paź 2007, 11:45

Raan, może od końca, czujniki temp. masz najprawdopodobniej dwa, szary - do wskaźnika na deskę i niebieski - do ECU. Mruganie lampki płynu to może być sygnalizacja za niskiego poziomu w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawdź poziom i ewentualnie uzupełnij. Spadek temperatury w trasie to ewidentnie zacięty termostat w pozycji otwartej. Co do Twoich problemów na zimnym silniku to tutaj niewiele mogę pomóc bo właściwie nie znam tego silnika, ale coś mi się zdaje, że to może być wina przepływki, w każdym razie najpierw należy zrobić porządek z benzyną, a potem można szukać przyczyn problemów na LPG.

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 28 paź 2007, 13:18

wlasnie zlokalizowalem termostat:) gorzej z tymi czujkami temp szczegulnie to od ECU (to od jakiegos komp.) pod wezem ktory idzie od chlodnicy go glowicy jest cos co tez wchodzi do glowicy wychodza z tego jakies przewody wiec to moze byc ten czujnik temp, koloru jeszcze nie widac do jest pod gumowa oslonka, dzieki za potwierdzenie mnie z tym termostatem, a plyn fajtycznie mi ubyl choc go dolewalem tydzien temu, co swiadczy o wycieku ktory bede musial zlokalizowac badz dodac tego srodka uszczelniajacego choc nie wiec czy to skuteczne....

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 paź 2007, 15:13

Przede wszystkim jak najszybciej zlokalizuj przeciek, bo jeśli to nie przeciek to może być uszczelka pod głowicą, a tego Ci nie życzę. Czujniki temperatury najczęściej są właśnie w tym króćcu przy głowicy.
Nie polecam uszczelniaczy wszelkiej maści, to półśrodek, który może narobić więcej biedy niż pożytku :-( .

Picek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 sty 2007, 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Picek » 23 kwie 2008, 22:21

Witam, jeżeli mogę "odgrzać" tego kotleta...

Posiadam emulator w swoim OOOO Lecho mini o tutaj opis i mam pytanko odnośnie ustawień przełącznika wyboru rodzaju emulacji. Piszecie żeby ustawić na "masa" ok, spróbuje tak ustawić, tylko czy wybrać typ sondy 1V czy 5V, a i jeszcze jedno pytanko: co to za emulacja o nazwie z "sondy"?

P.S. Audi 80, 1.8 PM mono...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 24 kwie 2008, 07:32

Picek pisze:tylko czy wybrać typ sondy 1V czy 5V, a i jeszcze jedno pytanko: co to za emulacja o nazwie z "sondy"?
O ile mnie pamięć nie myli to rodzaj emulacji "z sondy" to nic innego jak wyłączenie emulatora podczas pracy na LPG i puszczenie na ECU rzeczywistego sygnału sondy. Typ sondy w naszych autkach to zawsze 1V.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl