[B3 AAD] Problemy z zapaleniem
[B3 AAD] Problemy z zapaleniem
Witam mój problem polega na tym że jak jest mało paliwa ok. 2L lub mniej to samochód zaczyna się dusić i gaśnie. Po zatankowaniu go z powrotem nie ma szans żeby odpalił od razu z miejsca tylko trzeba samochód pociągnąć drugim samochodem żeby odpalił. Samochód jeździ wyłącznie na PB 98. Panowie od czego może tak się dziać ?
Jeśli chcesz zmierzyć ciśnienie paliwa, to jedź do mechanika i powiedz żeby Ci zmierzył. gdzieś na forum było o tym jakie powinno być prawidłowe ciśnienie.
Poza tym jeżdżąc z prawie pustym bakiem katujesz pompę. Jeśli problem nie występuje gdy jest więcej paliwa w baku, to po prostu nalej więcej i nie dopuszczaj żeby poziom benzyny opadł tak nisko.
Jeśli dawno nie zmieniałeś filtra paliwa, to może należałoby od tego zacząć - polecam Mann albo Knecht (o tym gdzie on jest i jak go zmienić znajdziesz na forum, bo było wiele razy).
Poza tym jeżdżąc z prawie pustym bakiem katujesz pompę. Jeśli problem nie występuje gdy jest więcej paliwa w baku, to po prostu nalej więcej i nie dopuszczaj żeby poziom benzyny opadł tak nisko.
Jeśli dawno nie zmieniałeś filtra paliwa, to może należałoby od tego zacząć - polecam Mann albo Knecht (o tym gdzie on jest i jak go zmienić znajdziesz na forum, bo było wiele razy).
Witam,
Prawidłowe ustawienie rezerwy paliwa polega na tym, że lejesz do pustego baku 4l paliwa i ustawiasz wskazówkę na pierwszej dużej kresce(czerwonej) wskaźnika poziomu paliwa. Drugą sprawą jest to że jeśli masz mało paliwa i np skręcasz w prawo paliwo odpływa na drugą stroną zbiornika wtedy pompa łapie powietrze zamiast benzyny, a nie powinna tego robić.
Przytoczyłem Ci ustawienie rezerwy, bo może masz źle ustawioną... I radzę zalewaj wcześniej paliwo żeby go było więcej. Mam taki sam silniczek ale staram się lać jak już zaczyna się rezerwa.
Jeśli okaże się że padła Ci pompa, to z tego co czytałem na forum to nie sprawdzają się te co kosztują ok 100zł.Kup oryginał albo Hans pries(z Hans pries nie miał do czynienia) Ten wtrysk wymaga ciśn 6-6,5bar żeby działać prawidłowo. Ja pompę kupiłem za jakieś 200/300zł miała być BOSCH ale nie ma na niej znaku BOSCH działa bez zarzutu już może rok albo więcej.
Jak coś to pisz, znów się rozgadałem
Pozdrawiam.
Tak jak napisał grze sprawdź sobie ciśnienie paliwa, możesz też wymienić filtr... Nie rozumiem dlaczego dopuszczasz do tego żeby było w baku 2l paliwa. Wg mnie to może być już skatowana pompa.grze pisze:Jeśli chcesz zmierzyć ciśnienie paliwa, to jedź do mechanika i powiedz żeby Ci zmierzył. gdzieś na forum było o tym jakie powinno być prawidłowe ciśnienie.
Poza tym jeżdżąc z prawie pustym bakiem katujesz pompę. Jeśli problem nie występuje gdy jest więcej paliwa w baku, to po prostu nalej więcej i nie dopuszczaj żeby poziom benzyny opadł tak nisko.
Jeśli dawno nie zmieniałeś filtra paliwa, to może należałoby od tego zacząć - polecam Mann albo Knecht (o tym gdzie on jest i jak go zmienić znajdziesz na forum, bo było wiele razy).
Prawidłowe ustawienie rezerwy paliwa polega na tym, że lejesz do pustego baku 4l paliwa i ustawiasz wskazówkę na pierwszej dużej kresce(czerwonej) wskaźnika poziomu paliwa. Drugą sprawą jest to że jeśli masz mało paliwa i np skręcasz w prawo paliwo odpływa na drugą stroną zbiornika wtedy pompa łapie powietrze zamiast benzyny, a nie powinna tego robić.
Przytoczyłem Ci ustawienie rezerwy, bo może masz źle ustawioną... I radzę zalewaj wcześniej paliwo żeby go było więcej. Mam taki sam silniczek ale staram się lać jak już zaczyna się rezerwa.
Jeśli okaże się że padła Ci pompa, to z tego co czytałem na forum to nie sprawdzają się te co kosztują ok 100zł.Kup oryginał albo Hans pries(z Hans pries nie miał do czynienia) Ten wtrysk wymaga ciśn 6-6,5bar żeby działać prawidłowo. Ja pompę kupiłem za jakieś 200/300zł miała być BOSCH ale nie ma na niej znaku BOSCH działa bez zarzutu już może rok albo więcej.
Jak coś to pisz, znów się rozgadałem
Pozdrawiam.