[1.8 JN]Prośba o wykres z hamowni
[1.8 JN]Prośba o wykres z hamowni
Witam
na forum jestem od niedawna
a więc potrzebuje pomocy mianowicie wykres mocy i momentu obrotowego 80 z silnikiem 1.8S 90KM oznaczenie JN
moze ktos byl swoja niuńką na hamowni i sprawdzal co potrafi
Przeszukalem dosłownie wszystko i nic nigdzie na ten temat, mozliwe ze ktos zna dobra stronke gdzie takie cos znajdę wiec bardzo bym prosil o pomoc
ewentualnie silnik 1.8 75KM oznaczenie RU
a w ostatecznosci obojetnie jaki 1.8
Bardzo zalezy mi na czasie a wiec apeluje o pomoc
z gory dziekuje i pozdrawiam
na forum jestem od niedawna
a więc potrzebuje pomocy mianowicie wykres mocy i momentu obrotowego 80 z silnikiem 1.8S 90KM oznaczenie JN
moze ktos byl swoja niuńką na hamowni i sprawdzal co potrafi
Przeszukalem dosłownie wszystko i nic nigdzie na ten temat, mozliwe ze ktos zna dobra stronke gdzie takie cos znajdę wiec bardzo bym prosil o pomoc
ewentualnie silnik 1.8 75KM oznaczenie RU
a w ostatecznosci obojetnie jaki 1.8
Bardzo zalezy mi na czasie a wiec apeluje o pomoc
z gory dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 00:17 przez el_rafael, łącznie zmieniany 3 razy.
http://www.kvquattro.com/gallery/GT_9_1984009.jpg tylko nie wiadomo jakie to oznaczenie silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
dzisiaj poświęciłem jakieś 2h żeby znaleźć tego użytkownika praca nie poszła na marne :mrgreen:Dobry_K pisze:No to fajnie ale hmm szkoda ze nie pamietasz nicka bo bym zaraz do niego pisal, poza tym zebym mial w okolicy chamownie to zaraz bym tam pojechal i zrobil badanie na PB i na LPG
jest to użytkownik marianb 8-)
Cześć. Dopiero trafiłem na ten temat. Wkleję post, który wysłałem do Dobrego_K, bo mi się nie chce drug raz pisać:
"Mój samochód hamował Bzyczek . Seria w silniku 2.0E ABK to 115KM i 165NM. U mnie po hamowni wyszło 102KM oraz 164NM. Oczywiście pomiar robiłem na benzynie, bo nie mam LPG. Na złośc akurat w dzień hamowania miałem dziwne problemy z silnikiem. Strasznie szarpał i pracował nierówno na biegu jałowym. Prawdopodobnie przyczyną spadku mocy był padnięty przepływomierz powietrza, widać to na wykresie KM który jest też poszarpany w przedziale od ok 4,5 do 6 tyś obr.
Wykres z hamowni:
http://img246.imageshack.us/my.php?image=tmp124qo6.jpg
Filmik:
Mój samochód jak na te 102KM jeździ całkiem dobrze i bez problemu osiąga 200km/h. Przyspieszenie 0-96km/h czyli tak jak mierzy G-Tech waha się między 11-12s. Najlepszy czas "do setki" jaki osiągnąłem na G-Techu to 10.58s. Nigdy więcej nie udało mi się to ponownie.
Z ciekawości stawałem do wyścigu na lotnisku z trzema B4-kami. Pierwsza ABK czyli identyczna jak moja też tylko na benzynie została minimalnie z tyłu, druga ABK quattro+LPG została już wyraźnie z tyłu, trzecie B4, tyle że ABT nie miało żadnych szans, choć nie było aż tak tragicznie.
Istnieje również możliwość zaczipowania tego silnika. Bzyczek jest w stanie podnieść moc ABK o ok 10% i wzrost momentu do 50NM, oczywiście połączone z pomiarem na hamowni. Z tego co wiem to CzarekJ, też może coś takiego wykonać, tyle że On chyba nie ma jak zrobić później pomiaru.
Ja już się raczej nie będę się bawić w doprowadzanie do serii mojego silnika, a tym bardziej czipowanie".
Już to gdzieś na forum pisałem, że podczas hamowanie tylko benzynowe Audi nie trzymały serii <osohozi> a radiowóz nie chciał wjechać na hamownię :lol:
Fotki z hamowania:
http://picasaweb.google.pl/Marianb30/Olsztyn29Marca2008#
Dobry_K hamownia była z Bydgoszczy, więc trochę daleko. Koszt to około 100 zł. Poszukaj czegoś na południu kraju. Znalazłem coś takiego na śląsku http://www.wpktuning.pl/
"Mój samochód hamował Bzyczek . Seria w silniku 2.0E ABK to 115KM i 165NM. U mnie po hamowni wyszło 102KM oraz 164NM. Oczywiście pomiar robiłem na benzynie, bo nie mam LPG. Na złośc akurat w dzień hamowania miałem dziwne problemy z silnikiem. Strasznie szarpał i pracował nierówno na biegu jałowym. Prawdopodobnie przyczyną spadku mocy był padnięty przepływomierz powietrza, widać to na wykresie KM który jest też poszarpany w przedziale od ok 4,5 do 6 tyś obr.
Wykres z hamowni:
http://img246.imageshack.us/my.php?image=tmp124qo6.jpg
Filmik:
Mój samochód jak na te 102KM jeździ całkiem dobrze i bez problemu osiąga 200km/h. Przyspieszenie 0-96km/h czyli tak jak mierzy G-Tech waha się między 11-12s. Najlepszy czas "do setki" jaki osiągnąłem na G-Techu to 10.58s. Nigdy więcej nie udało mi się to ponownie.
Z ciekawości stawałem do wyścigu na lotnisku z trzema B4-kami. Pierwsza ABK czyli identyczna jak moja też tylko na benzynie została minimalnie z tyłu, druga ABK quattro+LPG została już wyraźnie z tyłu, trzecie B4, tyle że ABT nie miało żadnych szans, choć nie było aż tak tragicznie.
Istnieje również możliwość zaczipowania tego silnika. Bzyczek jest w stanie podnieść moc ABK o ok 10% i wzrost momentu do 50NM, oczywiście połączone z pomiarem na hamowni. Z tego co wiem to CzarekJ, też może coś takiego wykonać, tyle że On chyba nie ma jak zrobić później pomiaru.
Ja już się raczej nie będę się bawić w doprowadzanie do serii mojego silnika, a tym bardziej czipowanie".
Już to gdzieś na forum pisałem, że podczas hamowanie tylko benzynowe Audi nie trzymały serii <osohozi> a radiowóz nie chciał wjechać na hamownię :lol:
Fotki z hamowania:
http://picasaweb.google.pl/Marianb30/Olsztyn29Marca2008#
Dobry_K hamownia była z Bydgoszczy, więc trochę daleko. Koszt to około 100 zł. Poszukaj czegoś na południu kraju. Znalazłem coś takiego na śląsku http://www.wpktuning.pl/