[B4 ABK] Przekaźnik numer 30
witam,chcialem dzis kupic slynny przekaznik nr.30 i nie za bardzo Pan mogl mi pomoc,bylem w serwisie audi i powiedzial ze taki przekaznik odpowiada za jakies podgrzewanie czegos tam pokazal mi ale nie bylo tam napisane 30 tylko jakas liczba skladajaca sie z 3 cyfr,wiec powiedzialem ze to chyba nie to,znalazlem na forum jeszcze informacje zadzwonilem tam jeszcze raz i znow to samo,mowi ze byly jakies przekazniki ale do b3,znalazl jednak cos tylko powiedzial ze jest ten przekaznik 30,i byl on montowany do quatro ABK,koszt ok.50 pln i jest to "sterownik komputera"wiec zamowilem to bo juz wiecej nic nie przychodzi mi do glowy,powiedzcie bo moze zamowilem cos innego ale chyba nie,pozdrawiam
ja własnie zakupiłem przekazniczek 30. w intercarsie jakis tam zamiennik kosztował 34 pln. podjechałem kawałeczek dalej do Bełtowskiego (tego od VW), podałem nr czesci ktora potrzebuje, bez podawania jej nazwy. odpowiedz: oczywiscie jest, przekaznik od sterowania komputerem, cena 52,30pln <ok>
-obroty sie ustabilizowały
-pali od strzała czy to na zimnym czy na ciepłym silniku
- co do spalania, nie wiem, nie zdarzyłem sprawdzic
- dynamika-jest :mrgreen:
-obroty sie ustabilizowały
-pali od strzała czy to na zimnym czy na ciepłym silniku
- co do spalania, nie wiem, nie zdarzyłem sprawdzic
- dynamika-jest :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 11:05
- Lokalizacja: Podkarpacie
czujnik juz zalozylem wczoraj i niestety nie ma poprawy,za przekaznik biore sie zaraz po wyjsciu z pracy czyli ok 18.00,zalozylem ten czujnik ale nie wiem czy po jego wymianie cos trzeba jeszcze zrobic typu zresetownie kompa czy cos takiego,mam nadzieje ze to cos pomoze tzn.ten czujnik bo jak nie to dalej musze szukac
Minęło już trochę czasu i jestem w miare zadowolony z jazdy autem, jednak coś mnie gryzie. Mimo, że na starym przekaźniku jeździło się źle to jednak samochód miał prawidłowe obroty. Nie zwracałem na to wcześniej uwagi do czasu jak założyłem gaz. Tam obroty są minimalnie mniejsze co sprawia, że auto jest jakby na granicy rozruchu. Gdy trochę spadną to pewnie by zgasł. Podejrzewam, że ten przekaźnik krakera mimo że działa dobrze, obniża obroty samochodu. Macie może podobne doświadczenia z tym przekaźnikiem? Dzisiaj podłącze stary przekaźnik, tylko by zobaczyć ilość obrotów na jałowym, potem zobaczę efekt bez przekaźnika. Może się mylę i trzeba przeczyścić przepływomierz (dużo osób twierdzi że to ryzyko) jednak ta usterka nie jest drażniąca gdyż obroty mi nie skaczą. Moje obawy budzi fakt, że takie działanie na granicy rozruchu może powodować wyższe spalanie na postoju. Dodam że prędzej obroty wynosiły od 1100 (na zimnym) i schodziły sobie do 800-900 (rozgrzany).. teraz natomiast jest tak, że od 900 (na zimnym) do ok 500-600 (rozgrzany).Jakobs20 pisze:Jak wam spisuje sie ten przekaźnik firmy KRACKER??? Pasuje wszystko?? bo tez zauwazylem ze ma nr 24.5200.10 no i wlasnie ta 10 na koncu cos zmienia czy nie??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 cze 2010, 21:34
A ja mam takie zapytanie. Czy we wszystkich ABK jest ten sam przekaźnik? Bo w mojej audi nie ma takiego przekaźnika jak 30. A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu? tylko tam sprawdzałem ;p Po odłączeniu przepływomierza nic sie nie dzieje.. Obroty falują po między 900-1100 rpm.. Co z tym robić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
On jest pod półką nad nogami kierowcy https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htmwięckoś_102 pisze:A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu?
U mnie znajduje się on w trochę innym miejscu, trudno dostępnym bo dosyć wysoko no i do góry nogami.aldi pisze:On jest pod półką nad nogami kierowcy https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htmwięckoś_102 pisze:A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu?
Tak czy siak wygląda na to, że przekaźnik krackera z końcówką 10 jest identyczny jak oryginał. Po wpięciu starego było wszystko ok. Ale po jakimś czasie zaczął mi samochodzik skakać. Czyli zbyt niskie obroty to nie działka przekaźnika 30.
Teraz zostaje przepływka do czyszczenia. Dziwi mnie to, że auto o wiele lepiej jeździ gdy odepnę szary czujnik temperatury. Niebieski jest oryginalny ale ten szary to jakiś firmowy i raz pokazuje temperature na zegarze raz nie. Na forum jest o nim bardzo mało napisane. Wiem że odpowiada za wskazania temperatury wew. auta. Jednak dlaczego auto jeździ płynniej po odczepieniu go?? oryginał kosztuje 140 zeta w salonie a niebieski już ok. 65 jednak ten niebieski jest najważniejszy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
skt84 pisze:U mnie znajduje się on w trochę innym miejscu, trudno dostępnym bo dosyć wysoko no i do góry nogami.aldi pisze:On jest pod półką nad nogami kierowcy https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htmwięckoś_102 pisze:A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu?
Tak czy siak wygląda na to, że przekaźnik krackera z końcówką 10 jest identyczny jak oryginał. Po wpięciu starego było wszystko ok. Ale po jakimś czasie zaczął mi samochodzik skakać. Czyli zbyt niskie obroty to nie działka przekaźnika 30.
Teraz zostaje przepływka do czyszczenia. Dziwi mnie to, że auto o wiele lepiej jeździ gdy odepnę szary czujnik temperatury. Niebieski jest oryginalny ale ten szary to jakiś firmowy i raz pokazuje temperature na zegarze raz nie. Na forum jest o nim bardzo mało napisane. Wiem że odpowiada za wskazania temperatury wew. auta. Jednak dlaczego auto jeździ płynniej po odczepieniu go?? oryginał kosztuje 140 zeta w salonie a niebieski już ok. 65 jednak ten niebieski jest najważniejszy.
Ten siwy też jest ważny. 3pinowy, nie jest tylko do wskażnika teperatury w licznikach a także do podgrzewacza.