Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Przekaźnik numer 30

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
comag
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 21 kwie 2007, 08:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: comag » 20 maja 2010, 12:33

tu możecie sprawdzać ceny oryginalnych części po wpisaniu numeru z ETKI

http://79.188.128.180/autoart/

Awatar użytkownika
sebson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 15 lip 2007, 21:08
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: sebson » 24 maja 2010, 14:47

witam,chcialem dzis kupic slynny przekaznik nr.30 i nie za bardzo Pan mogl mi pomoc,bylem w serwisie audi i powiedzial ze taki przekaznik odpowiada za jakies podgrzewanie czegos tam pokazal mi ale nie bylo tam napisane 30 tylko jakas liczba skladajaca sie z 3 cyfr,wiec powiedzialem ze to chyba nie to,znalazlem na forum jeszcze informacje zadzwonilem tam jeszcze raz i znow to samo,mowi ze byly jakies przekazniki ale do b3,znalazl jednak cos tylko powiedzial ze jest ten przekaznik 30,i byl on montowany do quatro ABK,koszt ok.50 pln i jest to "sterownik komputera"wiec zamowilem to bo juz wiecej nic nie przychodzi mi do glowy,powiedzcie bo moze zamowilem cos innego ale chyba nie,pozdrawiam

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 24 maja 2010, 15:39

ja własnie zakupiłem przekazniczek 30. w intercarsie jakis tam zamiennik kosztował 34 pln. podjechałem kawałeczek dalej do Bełtowskiego (tego od VW), podałem nr czesci ktora potrzebuje, bez podawania jej nazwy. odpowiedz: oczywiscie jest, przekaznik od sterowania komputerem, cena 52,30pln <ok> Obrazek Obrazek
-obroty sie ustabilizowały
-pali od strzała czy to na zimnym czy na ciepłym silniku
- co do spalania, nie wiem, nie zdarzyłem sprawdzic
- dynamika-jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 15 lip 2007, 21:08
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: sebson » 24 maja 2010, 15:57

no to ja mam nadzieje ze mi jutro ten sam sprzedadza,pozdrawiam

[ Dodano: 2010-05-25, 17:07 ]
wiec przkaznik zostal kupiony i czujnik temperatury ori,za wszystko 114 pln,jutro bede montowal,pozdrawiam

mateuszz-m1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 24 kwie 2010, 11:05
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: mateuszz-m1 » 26 maja 2010, 16:15

"Sebson" założyłeś już przekaźnik i czujnik? Pomogło coś?

Awatar użytkownika
sebson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 15 lip 2007, 21:08
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: sebson » 26 maja 2010, 17:03

czujnik juz zalozylem wczoraj i niestety nie ma poprawy,za przekaznik biore sie zaraz po wyjsciu z pracy czyli ok 18.00,zalozylem ten czujnik ale nie wiem czy po jego wymianie cos trzeba jeszcze zrobic typu zresetownie kompa czy cos takiego,mam nadzieje ze to cos pomoze tzn.ten czujnik bo jak nie to dalej musze szukac

Awatar użytkownika
yawor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 29 mar 2008, 14:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: yawor » 27 maja 2010, 14:46

sebson, w ABK nie restartuje się komputera (czarek już kilka razy o tym pisał na forum). Sterownik w ABK nie jest zasilany po zgaszeniu silnika, więc odłączanie klem itp nic nie da. Jedynie możesz wyświetlić i usunąć błędy podłączając VAGa.

Awatar użytkownika
sebson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 15 lip 2007, 21:08
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: sebson » 27 maja 2010, 15:05

tak tak juz wiem dziekuje,wymienilem te rzeczy ale okazalo sie ze nie tu jednak lezy problem,znalazlem jakas kostke pusta i okazalo sie ze brakuje tam krokowca,pozdrawiam

Awatar użytkownika
skt84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 21 sty 2010, 09:45
Lokalizacja: W-WO

Post autor: skt84 » 02 lip 2010, 09:39

Jakobs20 pisze:Jak wam spisuje sie ten przekaźnik firmy KRACKER??? Pasuje wszystko?? bo tez zauwazylem ze ma nr 24.5200.10 no i wlasnie ta 10 na koncu cos zmienia czy nie??
Minęło już trochę czasu i jestem w miare zadowolony z jazdy autem, jednak coś mnie gryzie. Mimo, że na starym przekaźniku jeździło się źle to jednak samochód miał prawidłowe obroty. Nie zwracałem na to wcześniej uwagi do czasu jak założyłem gaz. Tam obroty są minimalnie mniejsze co sprawia, że auto jest jakby na granicy rozruchu. Gdy trochę spadną to pewnie by zgasł. Podejrzewam, że ten przekaźnik krakera mimo że działa dobrze, obniża obroty samochodu. Macie może podobne doświadczenia z tym przekaźnikiem? Dzisiaj podłącze stary przekaźnik, tylko by zobaczyć ilość obrotów na jałowym, potem zobaczę efekt bez przekaźnika. Może się mylę i trzeba przeczyścić przepływomierz (dużo osób twierdzi że to ryzyko) jednak ta usterka nie jest drażniąca gdyż obroty mi nie skaczą. Moje obawy budzi fakt, że takie działanie na granicy rozruchu może powodować wyższe spalanie na postoju. Dodam że prędzej obroty wynosiły od 1100 (na zimnym) i schodziły sobie do 800-900 (rozgrzany).. teraz natomiast jest tak, że od 900 (na zimnym) do ok 500-600 (rozgrzany).

więckoś_102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 29 cze 2010, 21:34

Post autor: więckoś_102 » 04 lip 2010, 22:27

A ja mam takie zapytanie. Czy we wszystkich ABK jest ten sam przekaźnik? Bo w mojej audi nie ma takiego przekaźnika jak 30. A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu? tylko tam sprawdzałem ;p Po odłączeniu przepływomierza nic sie nie dzieje.. Obroty falują po między 900-1100 rpm.. Co z tym robić?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lip 2010, 22:35

więckoś_102 pisze:A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu?
On jest pod półką nad nogami kierowcy :arrow: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm

Awatar użytkownika
skt84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 21 sty 2010, 09:45
Lokalizacja: W-WO

Post autor: skt84 » 07 lip 2010, 08:22

aldi pisze:
więckoś_102 pisze:A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu?
On jest pod półką nad nogami kierowcy :arrow: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
U mnie znajduje się on w trochę innym miejscu, trudno dostępnym bo dosyć wysoko no i do góry nogami.

Tak czy siak wygląda na to, że przekaźnik krackera z końcówką 10 jest identyczny jak oryginał. Po wpięciu starego było wszystko ok. Ale po jakimś czasie zaczął mi samochodzik skakać. Czyli zbyt niskie obroty to nie działka przekaźnika 30.

Teraz zostaje przepływka do czyszczenia. Dziwi mnie to, że auto o wiele lepiej jeździ gdy odepnę szary czujnik temperatury. Niebieski jest oryginalny ale ten szary to jakiś firmowy i raz pokazuje temperature na zegarze raz nie. Na forum jest o nim bardzo mało napisane. Wiem że odpowiada za wskazania temperatury wew. auta. Jednak dlaczego auto jeździ płynniej po odczepieniu go?? oryginał kosztuje 140 zeta w salonie a niebieski już ok. 65 jednak ten niebieski jest najważniejszy.

Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

Post autor: piotr1269 » 11 lip 2010, 11:36

panowie a mam pytanko kupiłem abk i silnik nie pracuje zbyt równo drży kierownica ale na zegarze obroty są ok,czy to jest wina przepływomierza czy tego przekaźnika 30

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lip 2010, 11:49

skt84 pisze:
aldi pisze:
więckoś_102 pisze:A czy on sie znajduje w głównej centralce w podszybiu?
On jest pod półką nad nogami kierowcy :arrow: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
U mnie znajduje się on w trochę innym miejscu, trudno dostępnym bo dosyć wysoko no i do góry nogami.

Tak czy siak wygląda na to, że przekaźnik krackera z końcówką 10 jest identyczny jak oryginał. Po wpięciu starego było wszystko ok. Ale po jakimś czasie zaczął mi samochodzik skakać. Czyli zbyt niskie obroty to nie działka przekaźnika 30.

Teraz zostaje przepływka do czyszczenia. Dziwi mnie to, że auto o wiele lepiej jeździ gdy odepnę szary czujnik temperatury. Niebieski jest oryginalny ale ten szary to jakiś firmowy i raz pokazuje temperature na zegarze raz nie. Na forum jest o nim bardzo mało napisane. Wiem że odpowiada za wskazania temperatury wew. auta. Jednak dlaczego auto jeździ płynniej po odczepieniu go?? oryginał kosztuje 140 zeta w salonie a niebieski już ok. 65 jednak ten niebieski jest najważniejszy.

Ten siwy też jest ważny. 3pinowy, nie jest tylko do wskażnika teperatury w licznikach a także do podgrzewacza.

Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

Post autor: piotr1269 » 11 lip 2010, 18:07

a jak się czyści ten przepływomierz i czym najlepiej go wyczyścić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl