[B4 ABK] Przepływka , obroty, obudowa filtra.
[B4 ABK] Przepływka , obroty, obudowa filtra.
Witam, jetem po zimowej stłuczce . Trafiłem prawym przednim rogiem. Auto juz odebrane od lakiernika. Uszkodzenia pomijając blacharskie to lampa, cała ta obudowa plastykowa za lampą do której wchodzi wlot powietrza obudowy filtra powietrza. Problem mam następujący , zawyzone obroty na biegu jałowym.Mniej o 100 obrotów( 1mm przed kreską 1000 obr/min) i chyba zawyżone spalanie.Nie sprawdziłem tego zaraz po odebraniu a pozniej pojechałem sobei zmienić filtry i olej.W każdym bądź razie wtepnie porobiłem nastepujące pomiary.Sonda lambda napiecie waha sie w normach(pomiar multimetrem wiec mało dokłądny, ale nie jest stałe wieć powinno być ok), czujnik temperatury ma ok 230Ohm przy 90 st wiec takze ok. Zainteresowała mnie obudowa filtra i przepływka.Czy połozenie jej powinno byc takie jak na zdjeciu - chodzi mi o szczeline. I czy węzyki od podciśnienia przyłączone do obudowy filtra sa prawidłow tzn ten górny idzie do kolektora ssacego a dolny do dolnej obudowy filtra. No i czy duy wpływ ma to że juz nie mam plastykowej obudowy za lamoą w która wchodził wlot powietrza. Co jeszcze moge sprawdzić w domowych warunkach co do tych obrotów?
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Re: [B4 ABK] Przepływka , obroty, obudowa filtra.
dudi777 pisze:Witam, jetem po zimowej stłuczce . Trafiłem prawym przednim rogiem. Auto juz odebrane od lakiernika. Uszkodzenia pomijając blacharskie to lampa, cała ta obudowa plastykowa za lampą do której wchodzi wlot powietrza obudowy filtra powietrza. Problem mam następujący , zawyzone obroty na biegu jałowym.Mniej o 100 obrotów( 1mm przed kreską 1000 obr/min) i chyba zawyżone spalanie.Nie sprawdziłem tego zaraz po odebraniu a pozniej pojechałem sobei zmienić filtry i olej.W każdym bądź razie wtepnie porobiłem nastepujące pomiary.Sonda lambda napiecie waha sie w normach(pomiar multimetrem wiec mało dokłądny, ale nie jest stałe wieć powinno być ok), czujnik temperatury ma ok 230Ohm przy 90 st wiec takze ok. Zainteresowała mnie obudowa filtra i przepływka.Czy połozenie jej powinno byc takie jak na zdjeciu - chodzi mi o szczeline. I czy węzyki od podciśnienia przyłączone do obudowy filtra sa prawidłow tzn ten górny idzie do kolektora ssacego a dolny do dolnej obudowy filtra. No i czy duy wpływ ma to że juz nie mam plastykowej obudowy za lamoą w która wchodził wlot powietrza. Co jeszcze moge sprawdzić w domowych warunkach co do tych obrotów? [url=http://images40.fotosik.pl/458/f02088929ebdaebbm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/475/fc0a8961075f52d9m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2010-12-19, 14:36 ]
Co do dekla to sam odpadł ja mu nie przeszkadzałem :mrgreen: Przepływka pochodzi z golfa 1.3 ale zasada jest ta sama.
Czyli ok, chodziło mi o to czy jakaś szczelina jest, więc u mnie jest szczelina. Mimo wszystko nie wiem co jeszcze może być związane to, że sa podwyższone obroty na jałowym biegu.Mozecie Panowie napisac cos na temat dolotu powietrza, czyli całej tej obudowy za prawą lampą? Wiekszośc ludzi mowi ze oni nie posiadają tego( wiec wiekszosc pewnie po stłuczce . Czy naprawde nie ma znaczenia , że to jest. Jak to jest bardzo szczelne? Przecieżto pobiera powietrze wlotem powietrza z boku lampy?
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo