Witam
Silnik 2.0 115k z gazem chyba 1 generacji (blokada miedzy gumą a przeplywką)
Pare miesiecy temu strzelil mi gaz i rozerwalo mi przepływke. z nr koncowym 301C
Mechanik kilka domów dalej okazało się że ma taką przepływke z nr 301B
Wiem że się znacie w tym temacie i podpowiedzcie mi czy to bedzie chulać czy będą jakieś problemy ?
Dodam że jest założony na innej obudowie filtra prawdopodobnie od Passata któregoś.
Numer ma ten sam co w moim tylko końcówka B a w moim C
Dzieki z góry
[ Dodano: 2012-05-04, 00:11 ]
pomoże ktoś ? Bo jeśli będzie pasować to jutro przełoże i zobacze czy to będzie śmigać.
A nie chce tyle roboty na darmo odwalać
[b4 ABK] Przepływomierz 301c a 301B ..............pomocy
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Pasuje bez problemów. Byleby klapaka się nie przycinała, była prosta i ścieżki na potencjometrze nie wytarte. Załóż do siebie i śmigaj. Na benzynie uruchom i zobacz na vagu ile pokazuje załadowania silnika. W procentach. Fabryka mówi 12-15 % ale jak będziesz miał 17-18 to też nie jest tragedia. Byle by wolne obroty były stabilne i autko przyspieszało w całym zakresie obrotów.
Tylko nie przełączaj od razu na gaz bo musisz go sprawdzić na benzynie.
No i dla pewności zrób mu litrażowanie. Jeżeli ci wyjdzie ok 9 litrów po mieście ekonomiczną jazdą to znaczy, że jest ok. Też miałem 301B i kiedyś na trasie zszedłem do 7,3 l. Na 2-litrowy silnik i taką masę wynik raczej przyzwoity. A spalanie gazu jak będzie na poziomie 10,5 do 12L to przepływka oki.
Tylko nie przełączaj od razu na gaz bo musisz go sprawdzić na benzynie.
No i dla pewności zrób mu litrażowanie. Jeżeli ci wyjdzie ok 9 litrów po mieście ekonomiczną jazdą to znaczy, że jest ok. Też miałem 301B i kiedyś na trasie zszedłem do 7,3 l. Na 2-litrowy silnik i taką masę wynik raczej przyzwoity. A spalanie gazu jak będzie na poziomie 10,5 do 12L to przepływka oki.