[B3 1.8 JN] Przygasa na wolnych, niepokojące wkręcanie na ob
[B3 1.8 JN] Przygasa na wolnych, niepokojące wkręcanie na ob
Mój problem polega na tym że ostatnio wracając do domu ostro jechałem i po zgaszeniu silnika i ostygnięciu odpalił normalnie tylko jak dodawałem gazu szarpał tak jakby na 1 garnek nie chodził. Na odpalonym silniku zdejmowałem kable i po tym zabiegu ustało. Problem powrócił wczoraj kiedy wracając z pracy na małym odcinku jechałem z maksymalną prędkością, i również po ponownym odpaleniu silnika wkręcał się jak traktor. Przekładka świec i kabli nic nie dała. Cały czas tak jest. Dodam że strasznie faluje na wolnych obrotach wręcz przygasa i trzęsie budą. Liczę na waszą pomoc bo jestem już zielony. Nawet chciałem błędy wystukać to jakimś sposobem nie mam wtyczek :shock:
Po odłączeniu sondy auto wcale nie chciało odpalić nawet jak je podłączyłem z powrotem. Dopiero odłączenie aku na dłuższa chwile dało efekt. I wiem że jn ma błyski ale za cholerę nie mogę ich znaleźć. Zaraz podłącze cewkę WN z silnika PP i zobaczę czy będzie jakaś poprawa.
[ Dodano: 2014-03-31, 18:57 ]
Podpięcie innej cewki WN nie przyniosło poprawy tak samo jak wymiana kopułki. Nie moge wyciągnąć palca. I mam pytani co to jest to czarne regulator??
a oto film z problemem.
[ Dodano: 2014-03-31, 18:57 ]
Podpięcie innej cewki WN nie przyniosło poprawy tak samo jak wymiana kopułki. Nie moge wyciągnąć palca. I mam pytani co to jest to czarne regulator??
a oto film z problemem.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2014, 19:18 przez Kostek80, łącznie zmieniany 1 raz.
Na drugim aparacie też zero rekcji. Sprawdziłem ciśnienie sprężania wyniki:
1. 12,1
2. 12,0
3. 12,0
4. 12,0
Jutro po pracy kupie pompę paliwowa wraz z nowym filtrem i zobaczymy czy przyniesie rezultat.
Nowa pompa i filtr nic nie dały. doszedłem że z rozdzielacza mieszanki nie idzie paliwo na drugi cylinder jak myślicie czego to jest wina???
1. 12,1
2. 12,0
3. 12,0
4. 12,0
Jutro po pracy kupie pompę paliwowa wraz z nowym filtrem i zobaczymy czy przyniesie rezultat.
Nowa pompa i filtr nic nie dały. doszedłem że z rozdzielacza mieszanki nie idzie paliwo na drugi cylinder jak myślicie czego to jest wina???
Panowie po przekładce drugiego rozdzielacza wtrysku problem nie ustał. Kiedy postanowiłem się przejechać to zauważyłem ze do 3 tyś. auto szarpie i się trzęsie i chodzi jak c-360 ale powyżej 3 tys. Auto dostaje ponownie buta i idzie jak ta lala. Doda że na odpalonym silniku odkręcałem śrubki od wtrysków i teraz jakby czasami chodził na dwa. Jak myślicie czy to może być wina wtrysków?