Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN] Przygasa na wolnych, niepokojące wkręcanie na ob

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

[B3 1.8 JN] Przygasa na wolnych, niepokojące wkręcanie na ob

Post autor: Kostek80 » 30 mar 2014, 20:03

Mój problem polega na tym że ostatnio wracając do domu ostro jechałem i po zgaszeniu silnika i ostygnięciu odpalił normalnie tylko jak dodawałem gazu szarpał tak jakby na 1 garnek nie chodził. Na odpalonym silniku zdejmowałem kable i po tym zabiegu ustało. Problem powrócił wczoraj kiedy wracając z pracy na małym odcinku jechałem z maksymalną prędkością, i również po ponownym odpaleniu silnika wkręcał się jak traktor. Przekładka świec i kabli nic nie dała. Cały czas tak jest. Dodam że strasznie faluje na wolnych obrotach wręcz przygasa i trzęsie budą. Liczę na waszą pomoc bo jestem już zielony. Nawet chciałem błędy wystukać to jakimś sposobem nie mam wtyczek :shock:

widmoo94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 27 gru 2011, 18:54

Post autor: widmoo94 » 30 mar 2014, 21:51

Możliwe ze cewka może łapac przebicie dobrze było by zebys podłaczył do kompa zeby sprawdzic czy jakies bledy wylapala u mnie tez byl problem z pb zimna dobrze ale potem nie szlo jechac strzelala okazalo sie ze sonda do wymiany (zwarcie do +).
postaraj sie podlaczyc pod kapa i daj znac ;-)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 31 mar 2014, 10:06

JN i komp? Toć tam są błyski. Ewidetnie siada cewka/aparat zapłonowy. Przegrzewa się przy maks obciążeniu.

Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Kostek80 » 31 mar 2014, 18:58

Po odłączeniu sondy auto wcale nie chciało odpalić nawet jak je podłączyłem z powrotem. Dopiero odłączenie aku na dłuższa chwile dało efekt. I wiem że jn ma błyski ale za cholerę nie mogę ich znaleźć. Zaraz podłącze cewkę WN z silnika PP i zobaczę czy będzie jakaś poprawa.

[ Dodano: 2014-03-31, 18:57 ]
Podpięcie innej cewki WN nie przyniosło poprawy tak samo jak wymiana kopułki. Nie moge wyciągnąć palca. :/ I mam pytani co to jest to czarne regulator??
Obrazek

a oto film z problemem.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2014, 19:18 przez Kostek80, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 mar 2014, 19:04

Kostek80 pisze:I mam pytani co to jest to czarne regulator??
co czarne :?: zaznacz na fotce o co Ci chodzi

a i link do filmiku nie działa :!:

Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Kostek80 » 31 mar 2014, 19:28

Fotografia oznaczona link poprawiony.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 mar 2014, 19:38

To na fotce to moduł sterujący zapłonem chyba tak to się fachowo nazywa.
A co do filmiku do nie mam pojęcia co to może być, pomijam już fakt że mam jakieś głośniczki w lapku do d... i nie rozpoznaję tego dziwięku.

Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Kostek80 » 04 kwie 2014, 21:39

Na drugim aparacie też zero rekcji. Sprawdziłem ciśnienie sprężania wyniki:
1. 12,1
2. 12,0
3. 12,0
4. 12,0

Jutro po pracy kupie pompę paliwowa wraz z nowym filtrem i zobaczymy czy przyniesie rezultat.

Nowa pompa i filtr nic nie dały. doszedłem że z rozdzielacza mieszanki nie idzie paliwo na drugi cylinder jak myślicie czego to jest wina???

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 kwie 2014, 08:40

Kostek80 pisze:doszedłem że z rozdzielacza mieszanki nie idzie paliwo na drugi cylinder jak myślicie czego to jest wina???
no coś pewnie z rozdzielaczem się dzieje niedobrego, jakbyś tak miał gdzieś drugi na podmiankę miałbyś pewność

Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Kostek80 » 05 kwie 2014, 09:02

Niestety nie mam drugiego na podmiankę. Czy jest jakaś możliwość rozebrania go i przeczyszczenie ewentualnie sprawdzenia?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 kwie 2014, 09:07

Kostek80 pisze:Czy jest jakaś możliwość rozebrania go i przeczyszczenie ewentualnie sprawdzenia?
rozebrać go możesz ale czy poskładasz tak by działał, <hmm> <nie wiem>

Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Kostek80 » 05 kwie 2014, 11:49

Jest może w sieci instrukcja lub schemat budowy?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 kwie 2014, 13:25

Nie wiem, w niebieskiej książce jest troszkę ale bardzo ogólnie.

Awatar użytkownika
Kostek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 283
Rejestracja: 04 lip 2012, 08:33
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Kostek80 » 08 kwie 2014, 21:35

Panowie po przekładce drugiego rozdzielacza wtrysku problem nie ustał. Kiedy postanowiłem się przejechać to zauważyłem ze do 3 tyś. auto szarpie i się trzęsie i chodzi jak c-360 ale powyżej 3 tys. Auto dostaje ponownie buta i idzie jak ta lala. Doda że na odpalonym silniku odkręcałem śrubki od wtrysków i teraz jakby czasami chodził na dwa. Jak myślicie czy to może być wina wtrysków?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 kwie 2014, 19:13

Kostek80 pisze:Jak myślicie czy to może być wina wtrysków?
moim zdaniem nie bo powyżej 3000 tym bardziej by nie szła, a rozrząd Ci nie przeskoczył czasem, sprawdzałeś :?:
Bo tak słuchałem na tym filmiku to jakoś tak dziwnie się zbiera jakby zawory grały albo co. No do końca nie mogę się wsłuchać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl