[B3 1.8 JN] Przygasa na wolnych, niepokojące wkręcanie na ob
[B3 1.8 JN] Przygasa na wolnych, niepokojące wkręcanie na ob
Mój problem polega na tym że ostatnio wracając do domu ostro jechałem i po zgaszeniu silnika i ostygnięciu odpalił normalnie tylko jak dodawałem gazu szarpał tak jakby na 1 garnek nie chodził. Na odpalonym silniku zdejmowałem kable i po tym zabiegu ustało. Problem powrócił wczoraj kiedy wracając z pracy na małym odcinku jechałem z maksymalną prędkością, i również po ponownym odpaleniu silnika wkręcał się jak traktor. Przekładka świec i kabli nic nie dała. Cały czas tak jest. Dodam że strasznie faluje na wolnych obrotach wręcz przygasa i trzęsie budą. Liczę na waszą pomoc bo jestem już zielony. Nawet chciałem błędy wystukać to jakimś sposobem nie mam wtyczek :shock:
Po odłączeniu sondy auto wcale nie chciało odpalić nawet jak je podłączyłem z powrotem. Dopiero odłączenie aku na dłuższa chwile dało efekt. I wiem że jn ma błyski ale za cholerę nie mogę ich znaleźć. Zaraz podłącze cewkę WN z silnika PP i zobaczę czy będzie jakaś poprawa.
[ Dodano: 2014-03-31, 18:57 ]
Podpięcie innej cewki WN nie przyniosło poprawy tak samo jak wymiana kopułki. Nie moge wyciągnąć palca. I mam pytani co to jest to czarne regulator??
a oto film z problemem.
[ Dodano: 2014-03-31, 18:57 ]
Podpięcie innej cewki WN nie przyniosło poprawy tak samo jak wymiana kopułki. Nie moge wyciągnąć palca. I mam pytani co to jest to czarne regulator??
a oto film z problemem.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2014, 19:18 przez Kostek80, łącznie zmieniany 1 raz.
Na drugim aparacie też zero rekcji. Sprawdziłem ciśnienie sprężania wyniki:
1. 12,1
2. 12,0
3. 12,0
4. 12,0
Jutro po pracy kupie pompę paliwowa wraz z nowym filtrem i zobaczymy czy przyniesie rezultat.
Nowa pompa i filtr nic nie dały. doszedłem że z rozdzielacza mieszanki nie idzie paliwo na drugi cylinder jak myślicie czego to jest wina???
1. 12,1
2. 12,0
3. 12,0
4. 12,0