[80 B3 1.8S] Pytanie w sprawie oznaczeń śilnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:35
[80 B3 1.8S] Pytanie w sprawie oznaczeń śilnika.
Witam. posiadam audi 80 B3 rocznik 88. Sprawa wyglada tak iż spisałem oznaczenie z silnika "NE 062393" silnik to 1.8 z mono wtryskiem wielopunktowym. tylko dziwne jest to iż z oznaczeń silnika wynika iż powinien to być gaźnik...?? pomoże mi ktoś z was rozszyfrować tą zagadke?
pozdrawami.
pozdrawami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:35
mam numerki bite normalnie i oprócz tego tabliczke zastępczą. jest to wersja silnika JN 90KM??
powiedzcie mi dlaczeo po odpaleniu jak jest zimny ma za niskie obroty okolice 500. jak dostanie temp okolice 80C wszystko sie uspokaja i obroty oscyluja w okolicach 1000. nie mam pojęcia co to moze byc.
dodam ze smigam na Gazie.
powiedzcie mi dlaczeo po odpaleniu jak jest zimny ma za niskie obroty okolice 500. jak dostanie temp okolice 80C wszystko sie uspokaja i obroty oscyluja w okolicach 1000. nie mam pojęcia co to moze byc.
dodam ze smigam na Gazie.
Przyczyn może być kilka. Ja stawiam na odbój termiczny przepustnicy (nie pamiętam jak to się nazywa) W każdym bądź razie wraz ze wrostem temperatury element się nagrzewa i rozszerza regulując obroty. Wyczytałem to kiedyś w książce "sam naprawiam audi80". Tam jest to lepiej opisane.
Tak.jest to wersja silnika JN 90KM??
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Wyglada jak JN.
CO do obrotów to najprawdopodobniej problem lezy w czujniku temperatury /tym prowadzacym do ECU/ 2 pinowy u ciebie chyba tez czarny. Silnik jak jest zimny dostaje za mala dawke miesznki i ma za male obroty a jak sie nagrzeje to nie pobiera juz danych z czujnika i dla tego chodzi poprawnie. koszt takiego czujnika to niestety kwota rzedu 250zl - ori. Nie polecam zamiennikow bo czesto sa lipne.
CO do obrotów to najprawdopodobniej problem lezy w czujniku temperatury /tym prowadzacym do ECU/ 2 pinowy u ciebie chyba tez czarny. Silnik jak jest zimny dostaje za mala dawke miesznki i ma za male obroty a jak sie nagrzeje to nie pobiera juz danych z czujnika i dla tego chodzi poprawnie. koszt takiego czujnika to niestety kwota rzedu 250zl - ori. Nie polecam zamiennikow bo czesto sa lipne.