Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 2.o aad] regulator cisnienia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

[80 b3 2.o aad] regulator cisnienia

Post autor: silentfox » 30 maja 2007, 12:52

witam czy przedstawiony na foto regulator cisnienia (puszka w rogu z wezykami)
mozna sprawdzic czy jest sprawny
silnik ciezko pali jak jest cieply
jak zimny to pali na dotyk
niby przyczyna moze byc wlasnie regulator cisniena ale uzywka 200 wiec lepiej sie upewnic.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 30 maja 2007, 17:49

Czy chodzi o to ustrojswto :roll: :arrow:

Pozdr. Adam.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 maja 2007, 19:43

Tak, to jest regulator ciśnienia paliwa. Zdejmij ten gumowy przewodzik i sprawdź czy nie jest wewnatrz wilgotny od paliwa.

silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

Post autor: silentfox » 30 maja 2007, 20:21

ok sprawdze

[ Dodano: 2007-05-30, 20:22 ]
a czy ze ciezko pali moze to byc ten regulator?
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 30 maja 2007, 22:06

silentfox pisze: a czy ze ciezko pali moze to byc ten regulator?
Może ale nie musi..... Najczęstszymi przyczynami trudności z zapaleniem nagrzanego już silnika to nieszczelności w układzie dolotowym powietrza i o czym sie zapomina, układzie wylotowym ( od bloku do katalizatora), czujnik czasowo-cieplny( nie wyłącza wtr. rozr. i "zalewa silnik), nieszczelny wtr. rozruchowy, nieszczelne wtryskiwacze ( za małe ciśnienie otwarcia), złe ustawienie spoczynkowe tarczy spietrzającej przepływomierza, etc.....

Pozdr. Adam.

silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

Post autor: silentfox » 31 maja 2007, 14:45

omen ja gdzies juz czytalem o tym czujniku czasow-cieplnym gdzie on jest
sprawdzalem ten od temperatury tam sa 2 to sprawdzalem ten z prawej chyba byl niebieski teraz niepamietam

jak na goracym zaskoczy i zgasnie to za drugim razem pali normalnie
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga