[B3 1.8 PM] Remont glowicy
[B3 1.8 PM] Remont glowicy
niedawno przejechałem ok 10 km bez paska co zaowocowało dużym poborem płynu chłodniczego oraz klekotrem z pod zaworów.Teraz czeka mnie mały remont głowicy tu moje pytanie co należało by wymienić oprócz szklanek i uszczelki oraz jaki był by koszt takiego zabiegu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witam dam dobrą rade jeżeli kiedyś w czasie jazdy urwie sie wam pasek nie ważne od czego czy od alternatora czy wspomagania a macie kawał drogi do domu kupćie w najbliższym kiosku pończochę kolor nie ważny :mrgreen: obetnijcie kawałek i zamontujcie zamiast paska zawiązując na dwa supły nie ma nic lepszego ja tak wróciłem ponad 30 kilometrów jak rozwaliło mi się kółko trzymające pasek alternatora na szczęście teraz mam toczone dojechałem do domu bez świateł za dnia ale dojechałem i obieg wody był .a co do remontu głowicy tak jak napisał Darecki 500zł plus 200-300 robocizna
Nie chcę tu nikogo straszyć ale jak przejechałeś 10km bez chłodzenia to nie tylko głowicę szlag trafił. Prawdopodobnie masz przytarte tłoki. Głowica po takiej przejażdżce może już nie nadawać się do dalszej eksploatacji nawet po remoncie ( pęknięcia i/lub odkształcenia). Zdjąć i obejrzeć od spodu zawsze możesz ale raczej rozglądałbym się za całym drugim silnikiem, bo to raczej będą niższe koszty. Myślę, że bez problemu kupisz silnik z gwarancją rozruchową.