[B4 2.0 ABT] remont silnika 2.0 abt
Hmm , to nie wiem może juz na to za późno ,ale czasem dochodzi do momentu kiedy stary samochod staje się skarbonką bez dna, może kiedys audi 80 bedzie na tyle kultowe ze warto bedzie reanimować trupy.Ale w tej chwili jeśli coś tam poważniejszego z silnikiem + ruda , to ja bym sie poważne zastanawiał czy z tym robić. Czasem za 2 tys. zl idzie kupić takie audi 80. W może dużo lepszym stanie nawet niż to co Masz (ciężko powiedzieć bo nie widzialem )
ruda tylko na nadkolu z prawej strony i z 4 odpryski na całym aucie
[ Dodano: 2016-08-20, 14:25 ]
Nie wiem czemu na gazie kopci dużo mniej niż na benzynie.Na pb nie ma czarnej chmury tak jak w przypadku zbyt bogatej mieszanki leci tylko niebieski dym a na lpg tego dymu jest sporo mniej
[ Dodano: 2016-09-06, 20:30 ]
Po odłożeniu trochę kasy na dokończenie tego co się zaczęło podjechałem do innego mechanika żeby mi zrobił wycenę taką + - za wymianę pierścieni to mi powiedział ze koszt ok 1100zł... jeżeli by się chciało nowy olej do tego. Na próbie olejowej wyszło ze puszczają pierścienie.Czy serio tyle biorą za wymianę pierścieni czy on sobie taka cenę walnoł ?
[ Dodano: 2016-08-20, 14:25 ]
Nie wiem czemu na gazie kopci dużo mniej niż na benzynie.Na pb nie ma czarnej chmury tak jak w przypadku zbyt bogatej mieszanki leci tylko niebieski dym a na lpg tego dymu jest sporo mniej
[ Dodano: 2016-09-06, 20:30 ]
Po odłożeniu trochę kasy na dokończenie tego co się zaczęło podjechałem do innego mechanika żeby mi zrobił wycenę taką + - za wymianę pierścieni to mi powiedział ze koszt ok 1100zł... jeżeli by się chciało nowy olej do tego. Na próbie olejowej wyszło ze puszczają pierścienie.Czy serio tyle biorą za wymianę pierścieni czy on sobie taka cenę walnoł ?
gazu dzisiaj sprawdzałem w jeździe mieszanej 11.6L/100 (70km trasa 30 miasto+ termostat żyjący własnym życiem) Płynu chłodniczego już nie ubywa(podklejone króćce na silikon) O dziwo po dolaniu ok 0.5l oleju elf 15w40 z jakimś tam dopiskiem sport (bo taki był tylko na cpn ) od 200 km ubyło może z 100-150 ml a wcześniej siorpało po 1l/400km. 11 barów to ten poprzedni mechanik mi tyle powiedział a dzisiaj to nie wiem bo kręciłem rozrusznikiem a mechanik mierzył i powiedział ze pierścienie puszczają (chyba że chce zarobić). I powiedzcie czy można jakoś skopać głowice np źle zakładając uszczelniacze zaworowe ze niby źle nabite bo tez się spotkałem z taka opinia u gazownika jak zobaczył chmurę. Ten 1 mechanik miałby czas na zrobienie tych pierścionków gdzieś za tydzień dwa i wstępnie powiedział ze materiał +300 zl za robotę bo z rodziny
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie ma rzeczy nie możliwych. Mnie ciekawi czemu przed robotą głowicy nie kopcił a teraz po kopci. Skoro były by to pierścienie to przed jak i po tak samo by było, druga sprawa na Pb więcej kopci niż na LPG. Trzecia sprawa na zimnym nie kopci na gorącym tylko.Xingu pisze:I powiedzcie czy można jakoś skopać głowice
A ja jeszcze się spytam czy była robiona szczelność głowicy? i kto ją robił??
Sluchajcie ja mam okolo 11 barow na cylider i jedna swiece zawsze obrzygana. Silnik bierze mi olej (nawet duzo) i ucieka mi plyn chlodniczy ktory jak zmienialem i plukalem uklad mial mase brazowego osadu i oleju w sobie. Teraz wlalem g12 i juz troche km zrobilem. Juz 2 razy dolewalem. Ale widze ze zmienia znow kolor na metny i brazowy. Do tego plyn wspomagania jest brozowo zloty. Nie wiem czy to nie opilki metalu.
Silnik ciagnie dobrze ale martwia mnie te objawy. Jak sadzicie UPG? pierscien w pierwszego cylindra?
Pompa wspomagania sie juz sypie?
Silnik ciagnie dobrze ale martwia mnie te objawy. Jak sadzicie UPG? pierscien w pierwszego cylindra?
Pompa wspomagania sie juz sypie?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No to jakim prawem mechanik powiedział że zawory się jeszcze nadają? mi się wydaje ze mechanik poleciał tu po kosztach czyli sam na oko sprawdził a dał tylko na splanowanie.Xingu pisze:Głowica była oddana do zakładu wiec chyba sprawdzili choc szczerze nie wiem bo nie pytałem.
Na ile opiera faktura z zakładu głowic.