[B4 ABK,ABT]Rolka prowądząca paska rozrzadu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie działa, to ramię łączące go z rolką trzeba zdemontować.
Ten napinacz nawet wsadzili do NG w B4 a w V6kach jest rolka przykręcana na sztywno bez żadnego napinacza.
Ten napinacz nawet wsadzili do NG w B4 a w V6kach jest rolka przykręcana na sztywno bez żadnego napinacza.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
w abt akurat nie. Ale jak robilem opla astre to wlasnie kolo pasowe rozwalilo caly rozrzad. Tarlo o szpilke rolki napinajacej przez co poluzowalo pasek ktory nastepnie sie przesunal i rozwalil o kolo pasowe spadajac calkowicie i uszkadzajac zawory Ale to tak tylko na marginesie.Koło zębate wału korbowego może powodować ścinanie paska, ale nie koło pasowe. Na kole pasowym pracuje pasek klinowy i nie ma ono żadnego związku z rozrządem.
Moje obserwacje po ok 100 kilometrach od wymiany szpilki są takie: wiórów na rolce ani na pokrywie narazie nie widać,pasek raz jest na równi z kołem wałka rozrządu a raz obrys koła wystaje ok 2 milimetry,wciąż coś wyje na ciepłym ale skoro to nie piłujący się pasek,to stawiam na łożyska w alternatorze
[ Dodano: 2016-07-13, 14:31 ]
łożyska alternatora wymienione,wycie nadal pozostało od 2300 obrotów wzwyż
[ Dodano: 2016-07-13, 14:31 ]
łożyska alternatora wymienione,wycie nadal pozostało od 2300 obrotów wzwyż
Oczywiście wymieniana,już druga w ciągu 3 miesięcy Ale mam jeden z kolejnych konceptów,wątpię że to wspomaganie,bo chodzi jak trzeba,pompa wody może dawać takie objawy wycia na ciepłym ? z chłodzeniem nie mam kłopotów,ale może gdy silnik jest ciepły,pompa pod większym obciążeniem zaczyna wyć kombinuję teraz w tą strone
Ostatnia rzecz która została do wymienienia,jak to nie będzie to to już nie wiem,jutro postaram się to sprawdzić
[ Dodano: 2016-07-14, 11:31 ]
Byłem u mechanika ponieważ nie mam dostępu do kanału ani podnośnika,również stwierdził że to łożysko w pompie wody,ale dopóki nie cieknie i nie wyje na pół osiedla to żeby nie robić,chwilowo zostawiam jak jest
[ Dodano: 2016-07-14, 11:31 ]
Byłem u mechanika ponieważ nie mam dostępu do kanału ani podnośnika,również stwierdził że to łożysko w pompie wody,ale dopóki nie cieknie i nie wyje na pół osiedla to żeby nie robić,chwilowo zostawiam jak jest
Dużo to roboty zdjąć pasek klinowy z pompy i odpalić auto na kilka sekund ?czarekHD pisze:Byłem u mechanika ponieważ nie mam dostępu do kanału ani podnośnika,również stwierdził że to łożysko w pompie wody,ale dopóki nie cieknie i nie wyje na pół osiedla to żeby nie robić,chwilowo zostawiam jak jest
Będziesz od razu wiedział czy pompa czy nie. Tylko nie trzymaj go odpalonego za długo bez pompy i nie wkręcaj na obroty.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga