Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 1.8 Turbo AEB] Różnice głowic ADR/AEB

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

[Audi 1.8 Turbo AEB] Różnice głowic ADR/AEB

Post autor: piku » 25 lut 2012, 00:27

Panowie mam silnik ale dałem ciała dopiero później zobaczyłem że mam głowicę od ADR, co teraz robić bo rozłożyłem osprzęt do odświeżenia, ale mam dylemat czy odświeżać czy złożyć go do "kupy" i oddać.

Czytam informację na google ale ludzie piszą różnie....

Głowica jest na bank ADR
Pokrywa od AEB jest naklejka.
Blok nie wiem, nie wiem jak sprawdzić czy to AEB czy ADR.

Co robić?
Boję się że to jakiś ulep...

Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 25 lut 2012, 00:53

Obydwie są dobre, i wymienne. Montuj z ADR, AEB jest mocniejszy termicznie, ale jesli użytkujesz z głową to jest to bez róznicy.

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 25 lut 2012, 01:04

karolas123 pisze:Obydwie są dobre, i wymienne. Montuj z ADR, AEB jest mocniejszy termicznie, ale jesli użytkujesz z głową to jest to bez róznicy.
Nie ma różnicy jeśli nawet ktoś całość dał od ADR? bo tego też nie można wykluczyć.

AEB mocniejszy? ja planuje na pewno zwiększyć moc tak w granicy 250-300km max czy te od ADR da radę?

Różnicy w bloku niema między ADR a AEB?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 25 lut 2012, 02:17

Jeśli chodzi o gołą głowicę to etka podaje, że są takie same. Co do bloku to etka uwzględnia go z komplecie z tłokami, więc numery są inne. Biorąc pod uwagę iż wszystkie uszczelki bloku w ADR i AEB są identyczne teoretycznie wskazuje, że bloki w zasadzie są takie same.

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 25 lut 2012, 14:45

I teraz nie wiem co robic bo mam różne opinie.

Może ktoś kto rozbierał te silnik i zna jak własną kieszeń napisze raz a konkretnie jak to jest i na pewno wielu osobom się to przyda <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 lut 2012, 16:36

Może nie pomogę ale gdzieś kiedyś czytałem że do 1,8T (nie pamiętam tylko o jakim oznaczeniu) ludzie pakowali głowicę właśnie z ADR bo miała jakieś tam kanały (teraz już dokładnie nie powiem czy wydechowe czy jakieś inne) szersze niż oryginalna głowica od tego silnika.

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 29 lut 2012, 12:46

Z tego co ja wiem to własnie AEB ma największe kanały dla tego je tak polecają a z ADR to warto wziąźć wałki bo są ostrzejsze, ale mniejsza oto teraz sprawa bedzie miała inny przebieg bo gosciu co od niego wziąłem silnik nie chce zwrócic kasy wypiera się ze on sie nie zna i twierdzi że wszystko jest oki.

Dlatego potrzebuje od kogoś kto zna się na tych silnikach, żeby mi potwierdził w 100% że nigdy w silniku 1.8 Turbo nie było głowcy ADR czyli od tego silnika ale bez turbo w tedy zgłosze się do rzeczoznawcy niech wyda opinie i pójde do niego z tym jeśli nie podziała zgłoszę sprawę do Federacji Konsumentów w Zielonej Górze.

P.s mam już inny silnik na oku 100% sprawny jeszcze jest w samochodzie czeka tylko na to jak odzyskam kasę.

Pozdrawiam
Piotr

trejdmark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2011, 15:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: trejdmark » 05 lip 2012, 15:21

wałki wkładało się z adra.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 05 lip 2012, 22:40

Wałki z adr n/a wyzsze jak wyzsze jak to w n/a bywa ale jesli chcesz mieć ogarniete turbo to proponuje zostawić aeba i zrobić regulowane kółka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl