[B4 2.0 ABT]Rozrząd a brak mocy
[B4 2.0 ABT]Rozrząd a brak mocy
Witam
Szukałem na forum ale albo niepotrafie znaleśc albo niema nic na ten temat, z góry sorry.
Mam problem.Dzisiaj byłem u mechanika ktury wymieniał mi pasek i napinacz, po wyjechaniu z warsztatu auto wydaje mi sie że jest zamulone, wolniej sie rozpędza itd.
Czy jest możliwe że mechanik sie pomylił o ząbek gdzies na kole??
Jakie są tego następstwa??
prosze o odpowiedź
pozdrawiam
Szukałem na forum ale albo niepotrafie znaleśc albo niema nic na ten temat, z góry sorry.
Mam problem.Dzisiaj byłem u mechanika ktury wymieniał mi pasek i napinacz, po wyjechaniu z warsztatu auto wydaje mi sie że jest zamulone, wolniej sie rozpędza itd.
Czy jest możliwe że mechanik sie pomylił o ząbek gdzies na kole??
Jakie są tego następstwa??
prosze o odpowiedź
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 18:18 przez ltomas83, łącznie zmieniany 1 raz.
ltomas83 pisze:witam
Byłem dzis u mechanika i poprawił mi to już śmiga tak jaj smigał. Ale pokazał mi znaki na kołach i faktycznie sie zgadzały, na moje pytanie to co zrobił że jest lepiej to powiedział że ustawił zapłon.
Ps dziękuje Wszystkim za pomoc.
pozdrawiam
Teraz masz oryginał. Poprzednio ktoś zmieniał pasek rozrządu i miał w "nosie" koło pomocnicze. Teraz mechanik musiał wrócić do pierwotnych ustawień. Przy nastepnej wymianie paska pilnuj by wszystkie trzy koła się zgrywały a nie bedziesz musiał ustawiać zapłonu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lut 2007, 09:52
- Lokalizacja: białystok
witam miałem to samo po remoncie głowicy silnik wcale nie reagował na pedał gazu ,jechał swoim tempem a każda próba wciśnięcia gazu powodował że silnik dławił się poza tym nie przyśpieszał.nie miał mocy i szybko się nagrzewał (temp na zewnętrz +2 przejechane 2 km i już 80-90 stopni)+ zapach niespalonego paliwa.Wtedy również pojechałem do swojego mechaniora,który też ma audi (b3) 89r i też mysłałem że walnąl się z rozrządem ,ale chłop ma doświadczeni w audi i ustawił jak należy.Okazało się że poprzedni wlaściciel(jakiś bolek) ustawiał rozrząd chyba po pijaku( u nas na wschodzie to normalka)a potem korygował zapłon lampą ,więc trochę przestawiliśmy zapłon ale ten zaczął wariować ( obroty,silnik ABK) dopiero po prawidłowym jego ustawieniu jest ok.(ukłony dla czarekj za cenne rady dot. zapłonu bo w/g jego wskazowek mechanik zrobił oczy jak 5pln jak ustawia się zapłon a ABK) <ok>