witam
mam prośbe czy ktoś z forumowiczów mógł by cyknąć fotke wałkowi rozrządu ustawionemu bardzo dobrze i w ustawieniu cylindra w górnym punkcie( na kole zamachowym oznacznik 0 na kole pasowym dolnym równo ze strzałką na obudowie)
bo zrobiłem remont głowicy, wymieniane szklanek i przy zakładaniu wałka oznacznik na kole zebatym po ogólnym dobrym ustawieniu nie wskazuje tam gdzie powinien...(meches który mi robił krypto remnont silnika nie skrecił w dobrym miejscu kola zebatego na wąłku...i pozaznaczał po swojemu kreskami 2) i nie bardzo wiem na której kresce to ma być ustawione... dodam ze silnik juz złozny i chodzi tylko trzesie nim jak niewiem czym bo nie jest idealnie ustawiony wałek... po za tym mocy nie ma takiej jak powinien...
jesli ktos by sie pokusił na te fotki to prosił bym o zdjecia z róznych kontów patrzenia:)
pozdrawiam
[b3,1,8s] rozrzad,a wałek
Jeżeli meches zaznaczył kręską wałek rozrządu i jego koło to musi to być na którejś z kresek. Jeżeli masz aktualnie na pierwszej i szarpie silnikiem to musisz ustawić zgodnie z drugą kreską. ( 2 obroty wału korbowego = 1 obrót wałka rozrządu) więc meches nie mógł się pomylić o 360 stopni na wałku rozrządu.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-10-02, 22:16 ]
Nie wiadomo jaki masz silnik, ale można zasugerować się także przeciwną stroną wałka rożrządu. Na niej powinno być poprzeczne przecięcie i to przecięcie musi być równolegle do płaszczyzny głowicy. Wtedy jest punkt 0 wałka rozrządu zgodny z zerem wału.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-10-02, 22:16 ]
Nie wiadomo jaki masz silnik, ale można zasugerować się także przeciwną stroną wałka rożrządu. Na niej powinno być poprzeczne przecięcie i to przecięcie musi być równolegle do płaszczyzny głowicy. Wtedy jest punkt 0 wałka rozrządu zgodny z zerem wału.