Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Sam wchodzi na wysokie obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
grzywa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:12
Lokalizacja: Żuromin

[B4 ABT] Sam wchodzi na wysokie obroty

Post autor: grzywa » 03 mar 2011, 20:18

Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem z moją audiczką .
Jakieś miesiąc temu autko zaczęło falować obrotami na benzynie wzrastało tak do 1500 obrotów i spadało do 800 i znów w górę i w dół.Wyrok padł na silniczek krokowy i jak ręką odjął . Ale między czasie jak wszystko było dobrze na PB ,to zaczęło się warzyć na gazie tylko tu odwrotnie do 2500 obr/min.jest dobrze a jeśli łapie 3000 czy 4000 i puszczę nogę z gazu w czasie jazdy to samochód zacznie zwalniać i obroty zaczną spadać tak do 2700 i czuje pod nogą że zaczyna przyśpieszać jeśli wcisnę sprzęgło to obroty wchodzą do jakichś 3500-4000 tyś.A jeśli wyhamuję go że obroty spadną poniżej 2500 tyś obr.to wtedy normalnie zwalnia jeśli wcisnę sprzęgło to obroty spadną do 900 normalnie i bez problemu wszystko ok.
Zaznaczam że na benzynie jest wszystko ok.Mój gazownik rozkłada ręce mówi że na kompie wszystko jest ok.
Myślę że nie za bardzo pokręciłem , z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam

Michael

Post autor: Michael » 04 mar 2011, 18:12

kolego też tak miałem jak były duże mrozy i u mnie w silniczku krokowym były krople wody i zamarzały jak umyłem silniczek krokowy benzyną ekstrakcyjną to było ok potem po jakimś czasie objawy się powtórzyły teraz jak nie ma mrozu już jest ok obroty przestały się zacinać i falować.

patryk_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 12 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Otwock

Post autor: patryk_85 » 04 mar 2011, 19:40

Nastawnik przepustnicy (błędnie nazywany silniczkiem krokowym) założyłeś oryginalny?
Bardzo prawdopodobne że ponownie padł - objawy jakby styk znajdujący się w silniczku nie reagował (pomiędzy pinami 4 a 5 (lub 5 a 6) w zależności od dociśnięcia styku powinna być przerwa lub zwarcie - to w nastawniku 6 pin, nie wiem jak jest w przypadku 4 pinowego - chyba piny 3 i 4)

grzywa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:12
Lokalizacja: Żuromin

Post autor: grzywa » 04 mar 2011, 20:11

Witam ponownie
nastawnik przepustnicy ,nie jestem pewien czy jest on problemem gdyż na benzynie jest wszystko ok.a problem jest na gazie tak że stawiałbym na gaz.
A nastawnik przepustnicy wymieniłem na nie oryginalny tylko jakiś zamiennik(cena).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl