Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 PM] Składanie osprzętu i podłączanie po generalce

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 09 gru 2011, 09:03

aldi pisze:
Patrique pisze: a następnie przepychaliśmy auto na dwójce, aż pasek sam wskoczył na obracające się skokowo koło pasowe wału korbowego ;-)
Tylko aby nie był za mocno napięty bo pompa szybko wysiądzie.
A to to wiem, tylko, że teraz nie mam możliwości wyregulowania naciągu tego paska, bo śruba jest obtoczona, no ale trudno. Pasek nie wydaje się być napięty zbyt mocno, ale też się nie ślizga.

Wracając do tematu zaworka opóźniającego <ok>
Okazało się, że jeden z moich pomocników odpiął go i wrzucił w podszybie tam gdzie skrzynka bezpieczników.
Panowie, po wpięciu w obwód podciśnienia halotronu jest jednak różnica :-P . Samochód trochę żwawiej reaguje na mocniejsze wciśnięcie pedału przyśpieszenia. Przy delikatnym operowaniu gazem różnicy nie ma. Przynajmniej takie są moje odczucia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl