Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V] Słabo pali.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
PAKIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 07 lut 2012, 10:18
Lokalizacja: Białystok

[B4 2.0 16V] Słabo pali.

Post autor: PAKIN » 12 gru 2012, 20:07

Witam, mam problem ze swoim audi (znowu). Otuz dzisiaj odebralem go z naprawy, byla wymieniana pompa paliwa. Przy odpalaniu jakby zalapywalo ale nie chce mi odpalic. Pompa normalnie pracuje. Znajomy przyjechal z przewodami zeby podladowac. Podlaczyl troche podladowal i pomoglo. Samame ciezko mu odpalic. Lapie, silnikiem chwile zatelepie i na tym koniec. Co moze byc przyczyna?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 gru 2012, 20:49

alternator

Awatar użytkownika
PAKIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 07 lut 2012, 10:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: PAKIN » 12 gru 2012, 21:41

napewno alternator?? Przed wymiana pompy normalnie odpalal puki pompa nie padla. Mozliwe ze moze to byc cos z wtryskami? Teraz podaje wieksze cisnienie i moze cos zalewa

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 gru 2012, 21:46

napisałeś
PAKIN pisze:Znajomy przyjechal z przewodami zeby podladowac. Podlaczyl troche podladowal i pomoglo
więc silnik normalnie pracował czy nie :?:

Awatar użytkownika
PAKIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 07 lut 2012, 10:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: PAKIN » 13 gru 2012, 01:20

tak, normalnie. Tylko ze jak pojezdzilem troche akumulator sie podladowal. Stanalem na parkingu, zgasilem silnik i chcialem ponownie uruchomic i zong. Musialem chwile odczekac zeby odpalic ponownie. Zaczalem go troche cisnoc na tym parkingu, obroty powyzej 5-6 tysiecy. Podnioslem przod samochodu zeby zamknac licznik. Po takim mitingu odpalal za kazdym razem praktycznie bez wiekszego problemu. Tylko ciekaw jestem co bedzie sie dzialo z rana jak z pracy wyjde i bede chcial do domu wrucic, czy mi odpali czy znowu bede musial sie do kogos podlaczac. Inny znajomy powiedzial jeszcze ze mogl byc zapowietrzony po tym jak mechanik pompe podlaczal pod te wszystkie przewody.

[ Dodano: 2012-12-13, 06:09 ]
no i zong. Nie chce mi odpalic. Raz zalapal, troche pochodzil zgasilem silnik i nie chce odpalic. Cheltam cheltam i nic :\\\. Znajomy podjechal przed chwila z lejcami poflaczyl i za pierwszym. Slaby akumulator??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 gru 2012, 07:18

PAKIN pisze:Znajomy podjechal przed chwila z lejcami poflaczyl i za pierwszym. Slaby akumulator??
jak już odpalisz to sprawdź ładowanie. Słaby aku to słaba iskra.

Awatar użytkownika
PAKIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 07 lut 2012, 10:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: PAKIN » 13 gru 2012, 07:47

koleszka sprawdzal ladowanie. wynosilo ono 14.00 natomiast akumulator wynosil 12.40. koleszka mowil ze dobry naladowany akumulator powinien miec spokojnie ponad 13 czy 14, nie pamietam dokladnie co on tam mowil. jak on to nazwal mam zadki akumulator. na swieta pod choinke nowy aku se sprawie... :/

[ Dodano: 2012-12-13, 08:00 ]
jaki akumulator bylby dobry do mego silnika? teraz siedzi 55 AH ale ostro zuzyty. jestem tego zdania ze jak kupywac to zaplacic raz a dobrze ale zeby bylo a nie zmieniac co sezon

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 gru 2012, 09:14

PAKIN pisze: teraz siedzi 55 AH ale ostro zuzyty.
myślę że 50-55 spokojnie wystarczy. Większego nie ma co kupować bo altek nie będzie go doładowywał do końca.
PAKIN pisze: koleszka mowil ze dobry naladowany akumulator powinien miec spokojnie ponad 13 czy 14
13 może i tak ale 14 to raczej nie, ja nie miałem jeszcze aku który by miał 13 V a z żadnym nie miałem problemów.
Ale Twój może nie dawać już tyle prądu co trzeba i cały zabiera rozrusznik a na świece już nie starcza.
Pytanie jeszcze w jakim stanie masz rozrusznik bo może są wydymane tulejki na rozruszniku. A to powoduje bardzo duży pobór prądu przy rozruchu.
Ale może koledzy bardziej obcykani w temacie coś jeszcze podpowiedzą.

Awatar użytkownika
PAKIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 07 lut 2012, 10:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: PAKIN » 13 gru 2012, 16:17

rozrusznik byl robiony w tym roku jeszcze jakos w w kwietniu bodajze. ten akomulator jest pekniety. lalem wody demineralizowanej i podlaczylem pod ladowanie, podloga byla cala mokra.
PieterB pisze:Pytanie jeszcze w jakim stanie masz rozrusznik bo może są wydymane tulejki na rozruszniku. A to powoduje bardzo duży pobór prądu przy rozruchu.
jezeli byly by wydymane to nawet przy podlaczeniu pod inny akomulator by cheltal a odpala za pierwszym. tak przynajmniej mi sie zdaje

[ Dodano: 2012-12-14, 14:42 ]
i problem rozwiazany. kupilem nowy akomulator, teraz pali za kazdym razem. wina starego akomulatora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl