[ABK] sonda lambda
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Heh. Być może kolejna przepustnica podciągnięta na śrubie.
1. Krokowiec do gruntownego moczenia w ropie lub nafcie z 48 h
Jak nic nie da to:
2. Poluzować trzeba taką małą szpileczkę która podciąga grzybek, na którym jest mocowana linka gazu. Pamiętaj o obrotach ile wykręcasz. I ostrożnie z nią. Jest mała i delikatna.
1. Krokowiec do gruntownego moczenia w ropie lub nafcie z 48 h
Jak nic nie da to:
2. Poluzować trzeba taką małą szpileczkę która podciąga grzybek, na którym jest mocowana linka gazu. Pamiętaj o obrotach ile wykręcasz. I ostrożnie z nią. Jest mała i delikatna.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Czarno-niebieski po powinien być plus po zapłonie napięcie jak na akumulatorze względem masy. Względem drugiego pinu sterującego może być różne po raz że to sygnał PWM więc zwykły miernik pokaże średnie napięcie. Lepiej stopień otwarcia silniczka krokowego sprawdzić na VAGu.
W ABK były dwa typy silniczka krokowego w zależności od roku produkcji.
W ABK były dwa typy silniczka krokowego w zależności od roku produkcji.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
[ABK] Sonda lambda w kolektorze wydechowym
Witam musze przeniesc sonde lamdbe w koletor wydechowy, i chciałbym zapytac w którym miejscu ona powinna sie znajdowac bo w abk z kolektora wychadza 2 osobne nie mieszajace sie dziury które dopiero przed katem sie lacza. A musze to zrobic bo osoba która wstawiała strumke tego nie zrobiła a ja bez jej prawidłowego działanie nie ustawie gazu.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Rzeźba w kolektorze może być mało przyjemna (żeliwo, trudne w spawaniu i gwintowaniu). Podobnie zmiana kolektora, bo potem musisz dwururkę zmienić. Po dwururce też nie wiadomo czy coś dopasujesz P&P.
Szukasz kumatego kolesia od wydechu, kupujesz malutki pierścień z gwintem w środku. Trzeba wypalić otworek i wspawać. Oczywiście należy zachować mniej więcej to samo miejsce i długość kabli. Kilka złotych za pierścień plus flaszka za spawanie. Taniej i pewniej trudno zrobić.
Szukasz kumatego kolesia od wydechu, kupujesz malutki pierścień z gwintem w środku. Trzeba wypalić otworek i wspawać. Oczywiście należy zachować mniej więcej to samo miejsce i długość kabli. Kilka złotych za pierścień plus flaszka za spawanie. Taniej i pewniej trudno zrobić.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Tam gdzie kończył ci się Kat i była tam sonda. Łączenie kata dwururką.
Ciśnienie spalin nie ma wpływu na wskazania sondy. Sprytny spawacz ogarnie temat w niecałą godzinę.
A jak ktoś będzie marudził na wstępie to olej go i idź gdzie indziej, gdzie ktoś nie boi sie wypalić dziurki i wspawać tego gwintowanego pierścionka. Są do kupienia w sklepie z częściami do wydechów
Ciśnienie spalin nie ma wpływu na wskazania sondy. Sprytny spawacz ogarnie temat w niecałą godzinę.
A jak ktoś będzie marudził na wstępie to olej go i idź gdzie indziej, gdzie ktoś nie boi sie wypalić dziurki i wspawać tego gwintowanego pierścionka. Są do kupienia w sklepie z częściami do wydechów
Re: [ABK] Sonda lambda w kolektorze wydechowym
Jesteś w błędzie. W kolektorze wydechowym silnika ABK dochodzi do mieszania się gazów wydechowych na poziomie rurki probierczej. Możesz spróbowac ja wykręcic i sprawdzić, ale niestety rozmiar gwintu jest tam najprawdopodobniej mniejszy niz gwint w sondzie.masteretsam pisze: w abk z kolektora wychadza 2 osobne nie mieszajace sie dziury które dopiero przed katem sie lacza
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jest tam miejsce na rurkę do sprawdzania spalin przed katem.
Jak chcesz to możesz rzeźbić ale nie wyczytałem na forum zbyt dużo na ten temat.
Pierw poczytaj o gwintowaniu żeliwa.
Można też próbować rozwiercić całkiem i wspawać tam owy pierścień gwintowany tylko problem może stanowić spaw stal-żeliwo. Bez pieca trudno będzie.
Jak chcesz to możesz rzeźbić ale nie wyczytałem na forum zbyt dużo na ten temat.
Pierw poczytaj o gwintowaniu żeliwa.
Można też próbować rozwiercić całkiem i wspawać tam owy pierścień gwintowany tylko problem może stanowić spaw stal-żeliwo. Bez pieca trudno będzie.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: