Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8 PN] spadek mocy i dziwne szarpanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
budyń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 12 lut 2010, 09:51

[80 B3 1,8 PN] spadek mocy i dziwne szarpanie

Post autor: budyń » 11 kwie 2010, 11:48

witam, mam nastepujacy problem w moim aucie po wcisnieciu gazu jest bardzo mały wzrost mocy, natomiast po maksymalnym wcisnieciu auto tak jakby sie dusiło i poszarpuje lekko okazujac chcec przyspieszenia. ogólnie auto przyspiesza ale zdecydowanie brakuje mu mocy , odieram dziwne wrazenie ze dusi sie podczas tego przyspieszania, wymieniłem przewody WN ,swiece, kopulke, parownik i nadal jest bez zmian, przełaczając na Pb jest okej, po szeregu testów mam tylko zagadke zwiazana z mikserem który jest przystosowany do gaznika pierburg i ma srednice 34 mm oraz 4 otwory w oku głownego wlotu, po co to i czy niejest ona za mały?, prosze o rade

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 11 kwie 2010, 14:42

Witam, może poprostu dostaje za mało gazu i dlatego nie da rady jechać ? Skoro mówisz że na benzynie jest ok to przyczyna leży po stronie instalacji gazowej.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 11 kwie 2010, 14:50

Filtr od gazu też zmieniłeś?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 11 kwie 2010, 15:11

percevalle pisze:Filtr od gazu też zmieniłeś?
słusznie Kolega zauważył, fitr od gazu może być zapchany, (niedawno mój kolega z klasy miał problem, bo jego lanos nie chciał jeździć na lpg, podpowiedziałem mu żeby sprawdził filtr od gazu i faktycznie po wymianie ( bo stary nie nadawał się do wyczyszczenia) silnik ożył (a mówił, że przez 7 lat nie ruszał instalacji gazowej :shock: to mnie zdziwiło)

budyń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 12 lut 2010, 09:51

Post autor: budyń » 11 kwie 2010, 16:59

tak zmieniłem, zmieniałem rowniez elektrozawór, przegrzebałem wszystkie mozliwosci i sam juz nie wiem , pozostaje mi tylko gaźnik, poniewaz do niedawna posiadałem silnik 1,6 który był lekko zapiłowany, teraz posiadam 1,8 który jest okej. jest tez taki temat w którym jezdziłem ustawiac zapłon na lampie, po ustawieniu teo zapłonu mechanik stwierdził iz był w duzym stopniu przyspieszony. niestety po wyjezdzie od mechanika musiałem ustawic go w tymsamym polozeniu, poniewaz auto zupełnie było nieposłuszne i niechciało jechac. mam jeszcze jedno pytanie czy jest ktos wstanie odpowiedziec czy hydropopychacze miały by wpływ na taka prace silnika?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 11 kwie 2010, 19:23

Kolego, a nie zmieniałeś ostatnio rozrządu (znaczy paska i napinacza) ? a może jak masz stary to przeskoczył chociaż o jeden ząbek i gdy mechanior ustawił Ci poprawnie zapłon to dzieją się cuda

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 11 kwie 2010, 20:10

Przemo505 pisze:Kolego, a nie zmieniałeś ostatnio rozrządu (znaczy paska i napinacza) ? a może jak masz stary to przeskoczył chociaż o jeden ząbek i gdy mechanior ustawił Ci poprawnie zapłon to dzieją się cuda
Słuszna uwaga. Ustaw rozrząd na znaki i sprawdz czy sie pokrywają. Co do popychaczy hydraulicznych to nie dają takich objawów jak masz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl