Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] Specyficzny problem z odpalaniemna przy letnim silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

[ABK] Specyficzny problem z odpalaniemna przy letnim silniku

Post autor: masteretsam » 28 lip 2012, 18:04

Witam. Od razu zaczne od tego ze przepływomierz mam wymieniony na sprawny a regulator cisnienia paliwa jest nowyi sprawny, a problem polega na tym, ze gdy auto jest troche zagrzane to nie chce mi odpalac a jak juz zacznie odpalac to strasznie nie rowno na bardzo niskich obrotach i tylko z gazem w deche inaczej ni chu..a. Jak zimny pali na dotyk, jak gorący tez pali na dotyk tylko jak go dobrze nie zagrzeje albo jak mi mocniej ostygnie nie chce palic i juz ale to też nie zawsze bo zależy jaki bedzie miał humor. Jaka może być przyczyna?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 28 lip 2012, 18:29

Sprawdź kostkę wtryskiwacza rozruchowego, często przyczyną takiej bolączki jest ułamany przewód tej kostki.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 28 lip 2012, 19:35

masz na mysli ta co jest z przodu przymocowana do listwy wtryskowej? jakby na przeciwko regulatora cisnienia paliwa?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 28 lip 2012, 19:57

Nie, wtrysk rozruchowy wkręcony jest w kolektor stojąc przodem do maski z lewej strony, dochodzi do niego cienki przewód paliwowy.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 28 lip 2012, 20:18

to takie niebieskie? bo to ponoc czujnik temp. jakis a nic innego tam chyba nie ma

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 28 lip 2012, 20:22

Dochodzi do niego przewód paliwowy w stalowym oplocie i ma on faktycznie kolor niebieski.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 28 lip 2012, 20:27

Doczytałem juz wiem o którym mowisz a ten co ja miałem na mysli to gdzie indziej jest :) jutro sprawdze wtyczke ewentualnie go wyczyszcze i zobaczymy

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 28 lip 2012, 21:07

Czyścić to tam za bardzo nie ma co, czyści go benzyna.Sprawdź wtyczkę i przewody biegnące do niej.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 29 lip 2012, 16:29

zajrzalem i faktycznie kabelek sie upitolił to ja go podłaczyłem na nowo a ona teraz wogole nie chce odpalic czasem pyrknie jakby chciała odpalic ale nie odpala. I co teraz? pewnie nowy wtrysk

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 29 lip 2012, 19:09

Za uruchomienie wtrysku przy zimnym rozruchu odpowiada niebieski czujnik temperatury umieszczony w króćcu przy głowicy.Pomierz rezystancję przy zimnym silniku i przy rozgrzanym i napisz jak to wygląda, przy 90 stopniach rezystancja tego czujnika powinna wynosić około 280Ohm.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 29 lip 2012, 19:43

własnie jutro miałem to zrobic tylko nie moge odpalic i nie mam jak pojechac do kumpla po omomierz i zeby silnik zagrzac bo na zimno tam miało byc 280 ohm chyba a na 90 stopniach 2800ohm. bede musiał go jakos odpalic na siłe.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 30 lip 2012, 10:40

Im wyższa temperatura tym niższa rezystancja 90 stopni = ~280 Ohm.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 30 lip 2012, 11:32

aha rozumie, najlepsze jest to ze jak go odlacze całkiem to odpala normalnie tak jak zawsze, nie za pieknie ale odpala.

[ Dodano: 2012-07-30, 12:52 ]
no i sprawdzałem ten opor ale tam nie ma zadnego oporu, nie wiem czy to dobrze robilem wiec opisze, wziałem omomierz mierzyłem na kilku zakresach, odpiałem wtyczke z niebieskiego czujnika i do tego czujnika podlaczałem kabelki omomierza czy tak to sie powinno robic? bo zadnego oporu na zadnym zakresie nie było.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 lip 2012, 16:23

masteretsam pisze:odpiałem wtyczke z niebieskiego czujnika i do tego czujnika podlaczałem kabelki omomierza czy tak to sie powinno robic?
tak, to pewnie czujnik jest bee

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 30 lip 2012, 19:14

najwyrazniej był bo kupiłem drugi uzywany ze szrotu i elegancko na nim odpala tylko jak chce jechac na gazie to ni chu..a mocy nie ma, narazie musze jezdzic na starym czujniku wrazie problemow z odpalaniem bede go odpinał a za jakis czas sie wybiore do gazownika i wtedy właze nowy czujnik zeby na nowo na tym czujniku gaz ustawił bo to sekwencja ( a jeszcze wymieniłem pare innych czesci wiec regulacja na nowo napewno wskazana)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl