Moi drodzy, powoli tracę wiarę w silnik w mojej 80.
Od jakiegoś czasu zaczęło pojawiać się stukanie silnika podczas schodzenia z obrotów. Pojawia się ono w przedziale od 2000 orbr/ min w dół. Pierwsza myśl - szklanki. Po wymianie brak poprawy. Następna myśl panewki korbowodowe - faktycznie panewka na pierwszym tłoku była podjechana, pozostałe 3 tylko górna część. Przy okazji wymiany panewek założyłem nową pompę oleju. Na początku cisza, radość, ale wraz z rozgrzewaniem się silnika stukanie wróciło. W zasadzie jest bez zmian. Jedynie szklanki nie stukają po dłuższym postoju. Proszę o pomoc
[ B4 ABK] Stukanie przy zejściu z obrotów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4643
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [ B4 ABK] Stukanie przy zejściu z obrotów
Chyba często problemem jest luz na sworzniu tłoka.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Re: [ B4 ABK] Stukanie przy zejściu z obrotów
Jest szansa na zweryfikowanie tego bez ściągania głowicy ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga