witam.mam pytanko.ostatnio w moim aucie zaczęło coś stukać w silniku.denerwuje mnie to strasznie.przysłuchując się myślę że to jakby pierścienie a może zawory.sam już niewiem.mam przejechane 230 tys a silnik 2,0 z gazem.co to może być koledzy???
powiem że oleju to mi trochę nawet dużo bierze
[b4 ABK]stuki w silniku
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
no to pewnie będą zawory.właśnie poczytałem trochę tego na forum i znalazłem coś o jakichś szklankach.będę musiał się chyba wybrać do mechanika
a jak doleje oleju to mi te stuki ustają
chyba i uszczelniacze też będą do wymiany
właśnie sprawdziłem poziom oleju i ledwo bagnet jest zamoczony
normalnie jestem w szoku :evil: strasznie dużo mi oleju pali. Normalnie za dużo.ale jestem zły.
pewnie i temu są te stuki??
powiedcie mi jeszcze panowie na jakim oleju najlepiej jeździć.obecnie mam lotos gas mineralny.ale przy takim spalaniu to chyba jeszcze na tańszy przejde :cry:
a jak doleje oleju to mi te stuki ustają
chyba i uszczelniacze też będą do wymiany
właśnie sprawdziłem poziom oleju i ledwo bagnet jest zamoczony
normalnie jestem w szoku :evil: strasznie dużo mi oleju pali. Normalnie za dużo.ale jestem zły.
pewnie i temu są te stuki??
powiedcie mi jeszcze panowie na jakim oleju najlepiej jeździć.obecnie mam lotos gas mineralny.ale przy takim spalaniu to chyba jeszcze na tańszy przejde :cry:
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
przy dużym zużyciu oleju zapewne pierścienie też będą do wymiany. Opłaca się je zmienić przy ściągniętej głowicy, bo nie trzeba wtedy wyciągać silnika z auta. Koszt naprawy głowicy (nowe prowadnice, uszczelniacze, docieranie zaworów, planowanie) ok 150-200zł. kpl pierścieni ok 200zł , do tego uszczelki do silnika ok 100zł. Jeśli zrobisz sam to w 500zł się zamyka naprawa.