Witam wszystkich Jestem tu nowa więc proszę o wyrozumiałość Jestem dumną posiadaczką Audi b3. Niestety zaczęły mi się kłopoty z silnikiem. Chciała bym zmienić na coś mocniejszego aczkolwiek dalej ekonomicznego (1 generacja LPG ) stąd moje zainteresowanie 2.0 abt. Chciała bym od was zasięgnąć jakiś porad oraz zapytać czy ktoś już to robił. Największe wątpliwości mam co do mocowania silnika. PP sanki abt podłużnica. Czy ktoś wie czy taki swap wymaga dużo spawania czy jednak istnieją jakieś otwory pod łapy z pp. Proszę o te i inne porady związane ze swapem. Hejterów proszę o nie zabieranie głosu a chcącym pomóc z góry dziękuje
P.S Grzebałam już trochę na forum w tej sprawie i nic nie znalazłam, jeśli jednak coś jest a przeoczyłam to przepraszam
[B3 1.6 PP] Swap z pp na abt
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
ABT nie podejdzie tak łatwo na łapy: https://audi80.pl/topics9/80-b3-oska ... tm#1040074
Do tego twój silnik ma podciśnieniowo regulowany zapłon i ten aparat nie podejdzie do ABT bo w dwulitrówkach aparat jest na większy otwór. A nie ma aparatów zapłonowych z mechaniczną regulacją wyprzedzenia zapłonu na dużą dziurę (ja przynajmniej takich nie widziałem). Chyba że przełożyć elektrykę silnika ale z tym jest dużo zabawy.
Do tego twój silnik ma podciśnieniowo regulowany zapłon i ten aparat nie podejdzie do ABT bo w dwulitrówkach aparat jest na większy otwór. A nie ma aparatów zapłonowych z mechaniczną regulacją wyprzedzenia zapłonu na dużą dziurę (ja przynajmniej takich nie widziałem). Chyba że przełożyć elektrykę silnika ale z tym jest dużo zabawy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie podejdzie bez przeróbek wyżej dawałem link: https://audi80.pl/topics9/80-b3-oska ... tm#1040074