[2.0 ABT] Świecące ciśnienie oleju oraz stukanie z silnika.
- Aleksander_PL
- Forum Audi 80
- Posty: 130
- Rejestracja: 10 lis 2015, 21:16
- Lokalizacja: Elbląg
Trzeba zlokalizować stuk. A robi się to w taki sposób, że do ucha przykłada długi śrubokręt (słuch kowadełkowy, śrubokręt przenosi drgania/ trzonek przykłada się pomiędzy otwór ucha a kość policzkową) i dotyka silnika w newralgicznych miejscach. I to na prawdę działa Może stukać głowica (szklanki/sworznie) lub dół silnika. Osłuchaj silnik, od siebie radzę, by tym autem nie jeździć do momentu zdiagnozowania usterki i naprawy
[ Dodano: 2017-12-18, 21:56 ]
Moim zdaniem w tak starych samochodach warto ogarnąć swój silnik, niż kupić drugi w takim samym stanie. Jakby nie było, to mają one ponad 20 lat, a większość to wiadomo w jakich rękach jest
[ Dodano: 2017-12-18, 21:56 ]
Moim zdaniem w tak starych samochodach warto ogarnąć swój silnik, niż kupić drugi w takim samym stanie. Jakby nie było, to mają one ponad 20 lat, a większość to wiadomo w jakich rękach jest
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Na pewno taki przytarty motor na remont się nadaje? Moim zdaniem niekoniecznie... Myślę, że silniki stosowane w Audi 80 ze śladami przytarcia może mieć jeszcze tuzin innych kłopotów - przegrzanie, przytarcie innych elementów.
Najlepiej kupić motor osłuchany i sprawdzony w dodatku z gwarancją. Czy takie się zdarzają? Nie wiem, na pewno jakieś poczynania w swoim zrobię jeśli chodzi o ten stuk. Jak nie pójdzie to trudno, pewnie dam 10W50 i tyle.
Najlepiej kupić motor osłuchany i sprawdzony w dodatku z gwarancją. Czy takie się zdarzają? Nie wiem, na pewno jakieś poczynania w swoim zrobię jeśli chodzi o ten stuk. Jak nie pójdzie to trudno, pewnie dam 10W50 i tyle.
Tak, można też jakąś rurką, ale osobiście uważam, że stetoskop jest najbezpieczniejszy, a majątku nie kosztuje. Za swój zapłaciłem na Allegro 25 zł + przesyłka.Trzeba zlokalizować stuk. A robi się to w taki sposób, że do ucha przykłada długi śrubokręt (słuch kowadełkowy, śrubokręt przenosi drgania/ trzonek przykłada się pomiędzy otwór ucha a kość policzkową) i dotyka silnika w newralgicznych miejscach. I to na prawdę działa Może stukać głowica (szklanki/sworznie) lub dół silnika. Osłuchaj silnik, od siebie radzę, by tym autem nie jeździć do momentu zdiagnozowania usterki i naprawy