[B4 2.0 ABT] Szarpanie przy odpuszczaniu gazu
[B4 2.0 ABT] Szarpanie przy odpuszczaniu gazu
Witam. Samochód tarpie przy odpuszczaniu pedału gazu. Najbardziej na drugim biegu. Na pierwszym biegu raczej OK. Na benzynie i LPG nie ma różnicy.
Z pod maski słychać że to silnik tarpie.
Czy to może być zapłon ??
Świece wymieniałem 3 lata temu. Przewody są fabryczne.
Z pod maski słychać że to silnik tarpie.
Czy to może być zapłon ??
Świece wymieniałem 3 lata temu. Przewody są fabryczne.
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 21:07 przez pablosz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Nie kupiłem jeszcze przewodów. BERU kosztują 140 zł.
Na wszelki wypadek wyjąłem kopułkę przeczyściłem dokładnie wszystkie styki bo były mocno zaśniedziałe. Wyczyściłem styki na palcu. Przeczyściłem styki na kablach.
Sprawdziłem opór na kablach
Do świec 5,9 Ohma (powinno być 5 Ohm)
Do cewki 2 Ohmy (powinno być 1 Ohm)
Jazda próbna i - to samo, a może nawet jeszcze bardziej.
Na niskich obrotach dalej muli i szarpie przy odpuszczaniu gazu przy niskich obrotach
Kupić te kable czy szukać innej przyczyny ??
[ Dodano: 2010-10-11, 15:06 ]
Koledzy. A czy sonda lambda wpływa na pracę silnika na LPG ??
[ Dodano: 2010-10-11, 18:03 ]
Właśnie wracam od kumpla który ma vw passata.
Przewody przełożyłem od passata i dalej szarpie.
Jesteśmy już prawie pewni że to luzy na przegubie zewnętrzny lewym.
Prawy przegub wymieniałem pół roku temu.
Kumpel twierdzi ze powinienem wymienic od razu dwa przeguby zewnetrzne.
Dodam że przy zmianie biegów jest szarpnięcie kierownicą.
Co Wy o tym sądzicie ??
Na wszelki wypadek wyjąłem kopułkę przeczyściłem dokładnie wszystkie styki bo były mocno zaśniedziałe. Wyczyściłem styki na palcu. Przeczyściłem styki na kablach.
Sprawdziłem opór na kablach
Do świec 5,9 Ohma (powinno być 5 Ohm)
Do cewki 2 Ohmy (powinno być 1 Ohm)
Jazda próbna i - to samo, a może nawet jeszcze bardziej.
Na niskich obrotach dalej muli i szarpie przy odpuszczaniu gazu przy niskich obrotach
Kupić te kable czy szukać innej przyczyny ??
[ Dodano: 2010-10-11, 15:06 ]
Koledzy. A czy sonda lambda wpływa na pracę silnika na LPG ??
[ Dodano: 2010-10-11, 18:03 ]
Właśnie wracam od kumpla który ma vw passata.
Przewody przełożyłem od passata i dalej szarpie.
Jesteśmy już prawie pewni że to luzy na przegubie zewnętrzny lewym.
Prawy przegub wymieniałem pół roku temu.
Kumpel twierdzi ze powinienem wymienic od razu dwa przeguby zewnetrzne.
Dodam że przy zmianie biegów jest szarpnięcie kierownicą.
Co Wy o tym sądzicie ??
Czasami jak czytam co tu niektórzy piszą to mnie głowa zaczyna boleć.
Szarpie przy odpuszczaniu gazu !!
A goście piszą żeby przewody wymienić, no dramat !!!!!!!!!
Kolego czeka cie wymiana skrzyni biegów, no i wymień odrazu sprzęgło oczywiście !!!
Znam to z autopsji, też wymieniłem przeguby i dalej szarpało, sprzegło sie nie slizga ale i tak jest do wymiany. Wymienisz sprzęgło i tak bedzie dalej szarpać, ale troche mniej,nie zauważysz tego na wyższych biegach. Jak bedzie szarpać przy odpuszczaniu na 1 i 2 biegu
SKRZYNIA DO WYMIANY !!
Szarpie przy odpuszczaniu gazu !!
A goście piszą żeby przewody wymienić, no dramat !!!!!!!!!
Kolego czeka cie wymiana skrzyni biegów, no i wymień odrazu sprzęgło oczywiście !!!
Znam to z autopsji, też wymieniłem przeguby i dalej szarpało, sprzegło sie nie slizga ale i tak jest do wymiany. Wymienisz sprzęgło i tak bedzie dalej szarpać, ale troche mniej,nie zauważysz tego na wyższych biegach. Jak bedzie szarpać przy odpuszczaniu na 1 i 2 biegu
SKRZYNIA DO WYMIANY !!
Dobrze ze nie kupilem przewodów i nie robilem przegubu bo by mnie to kosztowalo 350 zl i nic by to nie dalo.
U mnie to szarpanie da sie wyeliminowac przy plynnym puszczaniu i wciskaniu pedalu gazu. Wiec mam nadzieje ze jeszcze troche pojezdze. A na rok robie nie wiecej niz 10 tys km.
Ile kosztuje skrzynia + robota ( z 800 zł ?? )
U mnie to szarpanie da sie wyeliminowac przy plynnym puszczaniu i wciskaniu pedalu gazu. Wiec mam nadzieje ze jeszcze troche pojezdze. A na rok robie nie wiecej niz 10 tys km.
Ile kosztuje skrzynia + robota ( z 800 zł ?? )
Skrzynie na allegro kupisz za 250zł, za robocizne w krakowie wołają 350zł, ale trzeba wymienić sprzęgło odrazu, kolejne 300zł czyli wychodzi 900zł
Ja na twoim miejscu bym tego nie ruszał. Tylko nie szarp autem, przy puszczaniu gazu i dojeżdzaniu do no. skrzyżowania, świateł wciskaj sprzęgło, to nie bedzie szarpać. Naszczęsci te skrzynie w Audi są bardzo trwałe i jak bedziesz jęździł tak jak mówie to obstawiam jeszcze 50 tyś kilometrów na tej skrzyni.
Chyba,że masz wolne 1000 zł to wymień wszystko.
Ale sprawdź sobie te przegłuby bo jak masz walnięte i kiedys ci zblokuje koła to bedzie nie wesoło.
Ja na twoim miejscu bym tego nie ruszał. Tylko nie szarp autem, przy puszczaniu gazu i dojeżdzaniu do no. skrzyżowania, świateł wciskaj sprzęgło, to nie bedzie szarpać. Naszczęsci te skrzynie w Audi są bardzo trwałe i jak bedziesz jęździł tak jak mówie to obstawiam jeszcze 50 tyś kilometrów na tej skrzyni.
Chyba,że masz wolne 1000 zł to wymień wszystko.
Ale sprawdź sobie te przegłuby bo jak masz walnięte i kiedys ci zblokuje koła to bedzie nie wesoło.
Panowie, bez paniki, miałem to samo, jak zmieniałem biegi 1,2,3 to szarpało całą budą, wstyd było jeździć, na 4 i 5 już nie było tego czuć, przy puszczaniu gazu albo gwałtownym dodawaniu szarpało jeszcze gorzej. Pojechałem do znajomego na kanał, wymieniliśmy poduszki (2szt) pod skrzynią (w międzyczasie przegub prawy zewn.) i ustało, samochodem się jeździ jakby to nie było to samo auto... Przed wjechaniem na kanał kumpel otworzył machę, złapał za silnik i nim machał, ruszał się niemiłosiernie przód tył, na kanale powtórzył i gołym okiem widać było co się dzieje ze skrzynią.
Na początku jeden z mechaników mnie straszył, że skrzynia się kończy, to przeguby wewnętrzne, może zewnętrzne. Niejeden już temat o szarpaniu był:)
niedawno mi dalej szarpało ale nie w napędzie, to wymieniłem potencjometr przepustnicy, otworzyłem stary a tam co? wytarte ścieżki:)
Na początku jeden z mechaników mnie straszył, że skrzynia się kończy, to przeguby wewnętrzne, może zewnętrzne. Niejeden już temat o szarpaniu był:)
niedawno mi dalej szarpało ale nie w napędzie, to wymieniłem potencjometr przepustnicy, otworzyłem stary a tam co? wytarte ścieżki:)