[b4 ABT LPG] Temperatura na trasie
[b4 ABT LPG] Temperatura na trasie
Moje audi to abt 92r z instalacja gazową pierwszej generacji. Dziś przejechałem 130km po trasie i zauważyłem, że temperatura utrzymuje się w granicach 90-100 stopni(dochodzi do pierwszej kreski po 90 stopniach) i włącza się wtedy wentylator. Czy ta temperatura nie powinna utrzymywać się na poziomie 90 stopni. 95% drogi była to jazda z prędkością 100-120 km. I jeden moment gdzie prędkość przez chwile wyniosła 160 km/h. Czy z moim autem jest coś nie tak ? Pozdrawiam.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
sprawdz czujniki ten przy chlodnicy i ten szary 3pinowy kolo glowicy oraz sprawdz termostat czy oba weze gorny i dolny sa tak samo nagrzane , przy tej predkosci temp powinna wynosic caly czas 90 stopni jak dluzsza trasa to moze byc nawet 88-90 stopni
[ Dodano: 2009-06-02, 16:18 ]
[ Dodano: 2009-06-02, 16:18 ]
nie bardzo ok skoro wieksza czesc trasy byla 100-120km/h wiec nie powinna mu temp isc do 100 stopniHołowczyc20 pisze:Temperatura jak najbardziej ok
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Przede wszystkim należy się upewnić czy to co widzisz na wskaźniku na desce jest zgodne z rzeczywistością. Te wskaźniki i czujniki lubią kłamać, zwłaszcza nieoryginalne. Trochę to trudne bo nie bardzo jest jak zmierzyć temp. płynu ale dysponując pirometrem można zmierzyć temperaturę w bezpośrednim sąsiedztwie czujnika (szarego). Jeśli pomiar potwierdzi rzeczywistą temp. w okolicach 100*C to faktycznie jak na trasę to ciut za dużo i należałoby sprawdzić termostat czy otwiera się wystarczająco mocno. Wiąże się to z jego wymontowaniem więc w sumie lepiej go od razu wymienić na nowy markowy.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ten objaw wstępnie przemawiałby za nie do końca otwierającym się termostatem. Po długiej jeździe w ruchu miejskim oba węże powinny być praktycznie tak samo gorące. Po zatrzymaniu w trasie różnica może być nieco większa.Eldir pisze:Dolny wąż był ciepły,a ten z czujnikami (niebieski i szary) był bardziej nagrzany.