Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] termostat

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

[80 B4 2.0 ABK] termostat

Post autor: wilu8 » 19 kwie 2007, 21:27

Mam takie pytanie ile termostat powinien mieć uszczelek i gdzie powinny być ?
I czy po zdjeciu węza z krocca z sierodka może kapac płyn cały czas tak samo kap kap ?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2007, 23:03 przez wilu8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 kwie 2007, 23:19

U mnie jest tylko jedna uszczelka, zakładana na ten większy pierścien (nie wiem jak to dokładnie nazwać).

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 20 kwie 2007, 00:35

jeden oring mialem w komplecie jak zmienialem termostat w ABK

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 kwie 2007, 07:46

Do pudełka producenci wrzucaja nawet dwa, ale wykorzystuje sie tylko jeden oring.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 20 kwie 2007, 09:14

ok a co z tym kapaniem czy tak ma być czy znaczy że to gdzieś puszcza ten oring bo termostat jest zamkniety ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 20 kwie 2007, 10:58

Jak kupiłem nowy termostat, to w opakowaniu było kilka uszczelek

W kołnieżu mojego starego termostatu jest otworek, w nim znajduje się taki lużny nit który spełnia rolę zaworka.Słyszałem że to zapobiega zapowietrzeniu się układu chłodzącego.Może w Twoim też to jest i stąd to kapanie.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 20 kwie 2007, 17:31

a możliwe niestety już tego nie sprawdze bo go wczoraj założylem ale obejże stary ;-)

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 21 kwie 2007, 11:11

A może to kapanie spowodowane jest rozdarciem tej uszczelki przy założeniu - ja tak miałem i lipa trzeba było rozbierac odnowa:(

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 21 kwie 2007, 16:39

tak samo było na starym termostacie a oring byl cały, prawdopodobnie taka jest konstrukcja tej czesci że ma tak być

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl