Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] [przewód od filtra oleju]

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 ABK] [przewód od filtra oleju]

Post autor: smaqosz » 14 cze 2013, 12:15

Czy zna ktoś może nr seryjny tego przewodu, bądź jak to się fachowo nazywa,bo jestem laikie z mechaniki,a muszę go wymienić jak widać na zdjęciu jest pęknięty więc stąd mogą być moje problemy z mokrym silnikiem od oleju, Na zdjęciu zaznaczyłem dokładnie o jaki chodzi mi. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
Obrazek
Obrazek
Tak właśnie te pęknięcie wygląda może to przez to też mam zbyt duża kompresje na biegu jałowym. Jak nic się nie zmieni to w poniedziałek udam się do mechanika,by sprawdził co jest grane
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, 23:54 przez smaqosz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg

Post autor: dzikx » 14 cze 2013, 16:24

ale to nie jest przewód od oleju kolego a raczej od płynu chłodniczego ( chyba że ktoś coś budował i masz dodatkową chłodniczke oleju )

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: paw1131 » 14 cze 2013, 16:37

smaqosz pisze:Czy zna ktoś może nr seryjny tego przewodu, bądź jak to się fachowo nazywa
Jest to przewód doprowadzający płyn chłodniczy do chłodniczki oleju.
Jego awaria uniemożliwia kontynuowanie dalszej jazdy.

Audi 80 ABK były wyposażone w dodatkową chłodniczkę oleju, dodatkowe chłodzenie.
Najlepiej poszukaj takiego przewodu na jakimś śrocie, dobra używka na pewno się sprawdzi.

Olej znajdujący się w pobliżu chłodniczki może wydobywać się przez uszkodzona uszczelkę chłodnicy oleju. Jeśli tak jest, to wymień ją. Odkręcasz filtr oleju, potem nakrętkę chyba klucz 22 i chłodnica jest w Twoich rękach.