[1.8 PM] Ustalenie tozsamosci
[1.8 PM] Ustalenie tozsamosci
witam mam taka prośbę,kupuje samochód z silnikiem PM ale on jest na samym gazniku,zero elektroniki,czy były takie wersje ? wogóle ile taki silnik ma mocy.będę wdzięczny za każda pomoc.
http://img94.imageshack.us/i/dsc06118q.jpg/
http://img94.imageshack.us/i/dsc06118q.jpg/
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 14:08 przez zorro74, łącznie zmieniany 1 raz.
Na początek popraw temat, bo zaraz cię moderatorzy zjedzą 8-)
Proszę tu znajdziesz dane na temat tego silnika.
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/138/55/
PM: wtrysk jednopunktowy Mono-Jetronic lub Mono-Motronic
Na zwykłym gaźniku raczej nie było seryjnie.
Proszę tu znajdziesz dane na temat tego silnika.
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/138/55/
PM: wtrysk jednopunktowy Mono-Jetronic lub Mono-Motronic
Na zwykłym gaźniku raczej nie było seryjnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja wcześniej koledzy napisali PM tylko wtrysk jednopunktowy. Choć z wierzchu trudno poznać bo PM ma obudowę filtra powietrza podobną do gaźnikowych silników.
Można odróżnić po tym że jest mechaniczna pompka paliwa na bloku silnika oraz akumulator paliwa przy głowicy.
_uwaga
Można odróżnić po tym że jest mechaniczna pompka paliwa na bloku silnika oraz akumulator paliwa przy głowicy.
Moc powinna być praktycznie taka sama jeśli gaźnik dobrze wyregulowany i sprawny.zorro74 pisze:Ale to lepiej czy nie ?czy na gazniku ma swoja moc czy nie?
Ja tam nikogo nie zjem ale kosz chętnie przyjmuje tematy.king86 pisze:Na początek popraw temat, bo zaraz cię moderatorzy zjedzą 8-)
_uwaga
poprawiłem,a co do gażnika to wole go,niz mono wtrysk bo jednak tam są żeczy elektryczne które ulegaja awarii znam to z opla vectry,to padl silniczek krokowy ,to padła sonda lambda,a to EGR,a tu jednak nie ma tego wszystkiego,głównie chodzi mi czy będzie ta sama moc na gażniku co na tym mono.Bo z tego co mi wiadomo ale mogę sie mylić to na gazniku lepiej podnieść moc w silniku,prosciej.
ale Audi to nie jest Opel :mrgreen: jeśli znajdziesz zadbanego i sam o niego zadbasz to nie będziesz miał problemu,sam mam ten silnik i bardzo dobrze się sprawuje,z drugiej strony w elektronice zawsze ma prawo zepsuć się coś bez względu na markę i wiek samochodu,aczkolwiek nasze niuńki mają już kilka ładnych lat ale mimo to są dalej niezłe <lol>zorro74 pisze:poprawiłem,a co do gażnika to wole go,niz mono wtrysk bo jednak tam są żeczy elektryczne które ulegaja awarii znam to z opla vectry,to padl silniczek krokowy ,to padła sonda lambda,a to EGR,a tu jednak nie ma tego wszystkiego,głównie chodzi mi czy będzie ta sama moc na gażniku co na tym mono.Bo z tego co mi wiadomo ale mogę sie mylić to na gazniku lepiej podnieść moc w silniku,prosciej.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
zorro74, Bo z tego co mi wiadomo ale mogę sie mylić to na gazniku lepiej podnieść moc w silniku,prosciej No najlepiej wsadzic mu gaznik webera, wtedy auto naprawde jedzie jak szalone (przekonalem sie na wlasnej skuze)tylko pali troche duzo wtedy Zrob fotke tego gaznika jesli mowisz ze niema tam zadnych kabli to moze ktos joz wsadzil tam webera
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
no zgadza sie aldi, to prosty gaznik montowany byl w polonezach i fiatach.Ja swoj mam na lpg no i powiem ze na mikserze rorkowym no to szal,silnik wkreca sie na takie obroty ze masakra no ale 15-20 l lpg pozera wtedy. Na mikserze palnikowym 12-16l lpg.Planuje zrobic tak ze zaloze 2 miksery rurkowy ale tylko do 2giego gardziela (jednej rorki sie pozbede tej z 1wszego gardziela).A na wierzch zaloze mikser palnikowy ale zasilal on bedzie tylko 1wszy gardziel